Dynamics 365 Business Central Cloud - en smart ERP løsning til din virksomhed

Dynamics 365 Business Central er et moderne og effektivt ERP system

Dynamics 365 Business Central er et moderne og effektivt ERP system. Programmet kan anskaffes som On-Premise og som SaaS (Software as a Service). 

Når man vælger en Dynamics 365 Business Central on-premises udgave, betyder det, at programmet ligger på din virksomheds server eller hos en hosting-partner (Cloud).

Når man vælger SaaS udgaven, betyder det, at programmet fungerer som en SaaS løsning i Microsofts “sky” via deres Azure datacentre. En SaaS løsning kan kun lejes, hvor man betaler pr. bruger pr. måned.

Hvad er SaaS, Cloud og On-Premise? Og hvilken platform vil passe til din virksomhed? I denne video præsenterer vi fordele og ulemper ved On-Premise og SaaS ERP-løsninger. Videoen er fra den 8. februar 2023, og er en optagelse af vores webinarer.

Der er forskelle mellem Dynamics 365 Business Central SaaS og On-premises

Der er forskelle på, om du vælger SaaS udgaven eller On-premises udgaven af Dynamics 365 Business Central:

  • Business Central SaaS hostes via Microsoft Azure datacentre. Med On-premises opbevares data på egen server eller hos en hostingpartner.
  • Med en SaaS udgave betaler du pr. måned pr. bruger. Dét kan du også gøre med On-premises udgaven. Denne kan du også betale for én gang, når du køber løsningen.
  • Der kommer automatiske opdateringer fra Microsoft med SaaS udgaven. Med en on-Premise udgave skal man vælge, hvornår programmet skal opgraderes.

Hos Logos Consult kan vi levere Business Central til både SaaS og On-premise, og vi vil i første omgang gerne tage en uforpligtende dialog med dig om din virksomheds krav til et nyt system, integrationer til andre programmer samt hosting mv.

Med Business Central SaaS udgaven betaler du pr. måned pr. bruger.
business central cloud

Priser

Der er ikke den store forskel på SaaS og On-premises, hvis du vil betale pr. måned pr. bruger.

Her kan du se priser på en On-premises løsning. Du kan købe licensen eller vælge at betale pr. måned pr. bruger. Kontakt vores salgsafdeling for en konkret pris til din virksomhed. Ring til os og få gratis rådgivning og tilbud.

Dynamics 365 Business Central skal købes eller lejes via en Microsoft partner. Som Microsoft partner kan vi vejlede dig i de forskellige løsninger – med fokus på den løsning, der passer til din virksomhed.

Spørgsmål om Dynamics 365 Business Central Cloud?

Du er altid velkommen til at kontakte os. Vi kan give dig rådgivning og sparring konkret for din virksomhed. Gratis og uforpligtende.

Måske har du spørgsmål om din evt. nuværende Dynamics licens og abonnement, priser, programfunktionalitet, data i “skyen” osv.

Kontakt vores salgsafdeling. Vi er klar til at hjælpe dig.

Logos Consult har leveret løsninger til flere end 1000 virksomheder baseret på Dynamics NAV og 365 Business Central siden 1997. Vi kan også hjælpe din virksomhed.

Scroll to Top
hvad er navision

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

Bliv Ringet Op

Udfyld felterne og bliv ringet op. Så tager vi en uforpligtende snak omkring dine behov.