- Continia Payment Management
- Continia Document Capture
- Continia Collection Management
- Continia Expense Management
- Continia Document Output
- Continia Purchase Contracts
- Continia Sustainability – ESG
- Continia Banking
- Continia Finance
- Scannerløsninger
- Afgiftshåndtering
- Tidsregistrering
- Gantt planlægning
- EDI
- Udvidet Emballageansvar
Dokumenter via e-mail
Attraktiv løsning: Document Output
Document Output er en tillægsløsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central. Programmet blev tidligere kaldt Dynamics NAV.
Løsningen sikrer dig, at så mange som muligt modtager rapporter med e-mail.
Med Document Output bliver alle aktiviteter logget. Så hvis en kunde for eksempel efterspørger en faktura, er det nemt at se hvornår den er sendt, til hvem, og hvordan den så ud.
Sådan virker Document Output
På under 5 min. ser du i videoen en kort forklaring på, hvordan løsningen fungerer med Dynamics 365 Business Central:
Tilbud, ordrebekræftelser, salgsfakturaer, rykkere, rentenota, kontoudskrifter og meget mere, kan sendes i PDF-format, vedhæftet til en e-mail – enten med få klik eller fuldstændig automatisk.
Du får færdige e-mail skabeloner
Continia Document Output indeholder en lang række færdige e-mail skabeloner, som hver har en tilknyttet Business Central rapport, og oplysningerne om, hvem der skal modtage den. Det eneste du skal gøre, er at tilpasse e-mailen til din egen profil – så er du i gang.
Som standard er der udarbejdet færdige e-mail skabeloner til: Kontoudtog (inklusiv vedhæftning af bilag fra perioden), følgeseddel, kreditnota, rykker, rentenota, salgsfaktura, tilbud, ordrebekræftelse, købsordre og tracking.
Continia Document Output fås til Microsoft Dynamics NAV version 5.0 og frem til nyeste versioner. Løsningen har følgende fordele:
- Enkel og hurtig implementering
- Send planlagte e-mails effektivt uden at afbryde dit workflow. Dine e-mails vil blive sendt i baggrunden, hvilket sikrer, at du ikke oplever systemafbrydelser, mens du udfører andre opgaver
- Opsæt nemt variationer af e-mail-skabeloner baseret på modtageregenskaber. Du kan automatisk anvende den rigtige skabelonvariant ved hjælp af dimensioner, såsom kundetype eller sprog.
- Fleksibel PDF-tilpasning
Opret nemt skræddersyede PDF’er ved at tilføje baggrundsbilleder, der er tilpasset til dit brand - Automatisér din dokumentudsendelse ved at opsætte e-mail-job, der automatisk detekterer og sætter nye dokumenter i kø til distribution. Med forud-konfigurerede e-mail-skabeloner, rapportvalg og PDF-funktioner kan du minimere brugerindblanding og strømline din kommunikationsproces.
Udfyld formularen og få et tilbud på Document Output til din virksomhed - helt uforpligtende
Få mere gratis viden
Sæt dig godt til rette foran din computer og deltag på gratis webinarer.
Du får meget viden på kort tid. Der er begrænset antal pladser så tilmeld dig allerede nu.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til Document Output, opsætning og funktionalitet i Business Central eller andet? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi er klar til at hjælpe dig.
Vores konsulent- og udviklingsteam hjælper dagligt vores kunder med at optimere arbejdsgange vha. Business Central eller support, undervisning, tilpasninger, integrationer osv. til programmet. Vi kan også hjælpe dig.