Referencer

75% af vores kunder har været hos os i mere end 5 år.

Vi betjener flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året, store som små projekter.

I mange hundrede tilfælde har vi bevist, at enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, kan bruge Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision) til håndtering af administrative processer. 

Det handler om at se de muligheder, programmet rummer og om at få virksomhedens arbejdsprocesser optimeret, så den får fuldt udbytte af standardprogrammets funktionalitet.

Hos Logos Consult har vi en gennemsnitlig medarbejder-anciennitet på 8 år.

Her på siden er et udpluk af kundeudtalelser.

Logos_Consult_ERP_forside

Udvikling

Vi bruger en del af Logos Consults udviklingsservice. Det gør vi fordi, at Logos Consult finder løsninger, der sparer os for tid og giver bedre kvalitet til vores kunder. Vi finder løbende nyt potentiale sammen med Logos Consult.”
– CFO Rune Vinther Jensen, altinget.dk

Ikke flere unødvendige tilretninger

Vi fik lavet meget, vi ikke har behov for – og vi brugte mange penge på det. Unødige penge”, fortæller Anne.

Stennevad havde fået implementeret Dynamics NAV, men Anne valgte herefter Logos Consult som ny samarbejdspartner.

Jeg skal ikke kunne sige, om Logos Consult er toppen af kransekagen, men jeg har i hvert faldt ikke fortrudt, at jeg har valgt Logos Consult”.
Partner Anne Mortensen, Stennevad A/S.

Opgradering

Vi har været kunde hos Logos Consult siden 2015, hvor vi startede med at få opgraderet vores Dynamics NAV 5.0 løsning til Dynamics NAV 2016.
Vi er meget tilfredse med vores samarbejde – det er både jeg og vores IT ansvarlige enige om.”
Claus Clausen, Wennstrom Fuel Systems A/S og Wennstrom Wash Systems A/S

Brugervenligt

I det store hele er der frigivet tid til andet arbejde – og mere spændende opgaver. Det var også det, der var formålet med projektet. For det første at øge tilfredsheden hos brugerne, som skal godkende fakturaer og sende udlæg til os. For det andet at spare tid i arbejdsprocesserne. For det tredje at øge kvaliteten af det, der blev lavet. Når man automatiserer mange arbejdsgange, så undgår man også en masse fejl.”

Det bedste vi har opnået med projektet, er brugerfladen ift. Document Capture og Expense Management. Vi får stadigvæk skulderklap fra brugerne. Systemerne fungerer rigtig godt. Det gør Dynamics NAV også.”
Jan Sørensen, økonom og controller hos Krifa

indkøbsstyring

Tilpasset særlige behov

Grenaa Havn og Rønne Havn, som er en del af en brancheordning, udtaler:

Logos Consult er gode til at se den enkelte kunde i fællesskabet. Samtidig med at de har leveret løsninger, der er tilpasset til os specifikt“.
Kirsten Schmidt, Grenaa Havn

Vi har kørt på Navision og Dynamics NAV fra Logos Consult siden 2001. Løsningen er en brancheløsning for havne, som oven i købet er tilpasset de særlige behov, som Rønne Havn har. Vi har abonnement hos Logos Consult og vores løsning er blevet løbende opdateret.”
Max Hansen, Rønne Havn

Implementering

I 2018 indgik vi en aftale med OBH-Gruppen A/S om at implementere Dynamics NAV 2018 i koncernen. OBH-Gruppen er en rådgivende ingeniørvirksomhed med hovedsæde på Fyn.

Abonnement – ny version

Vi er meget glade for vores løsning. Vi tog en ny Navision løsning med visse tilretninger til især projektstyring i brug i 2006. Vi tegnede samtidig et abonnement på den løbende vedligeholdelse, og er siden blevet opdateret til ny version adskillige gange“.
Helle Sørensen, BC Maskinfabrik A/S

Løbende opdateret

Vi investerede i en Navision løsning tilpasset vores udlejningsvirksomhed med værksted og butik tilbage i 2004. Lige siden er både standardprogrammet og vores mange tilretninger blevet løbende opdateret.”
Elsebeth Jensen, ABC Ikast A/S

Sparring

Det er en stor fordel, at vi hos Logos Consult har en dedikeret konsulent og udvikler tilknyttet. Det betyder for os, at vi nemt og hurtigt kan få sparring om vores Dynamics NAV løsning. Vi har desuden et vedligeholdelsesabonnement hos Logos Consult, hvor vores Dynamics NAV løsning opgraderes løbende. Vores løsning er fornyligt blevet opgraderet til nyeste version. Dét har betydet, at nogle processer er blevet forbedrede og mere smidige.”
Ingerlise Kirkegaard, AarBus (tidl. Busselskabet Aarhus Sporveje)

Udfyld formularen og få et tilbud på en ERP løsning til din virksomhed - helt uforpligtende

Overvejer du at blive kunde hos os?

Mange af vores kunder har valgt et fulddækkende opdateringsabonnement af deres Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics og Navision) løsning. Vi har kunder, der købte Navision for mere end 15 år siden, og som i dag er kørende på den nyeste version af Dynamics 365 Business Central.

Overvejer du at blive kunde hos os? Vil du gerne høre mere om de løsninger, vi har leveret til vores kunder? Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig.

Scroll til toppen
business intelligence

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics NAV (Business Central)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.
Vi sender nyhedsmails ca. 12 gange om året. Du kan altid afmelde dig.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.