Referencer

Hvad siger kunderne om os?

Vi betjener flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året, store som små projekter. Vi leverer løbende ERP support og vedligehold hos vores kunder.

I mange hundrede tilfælde har vi bevist, at enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, kan bruge Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision) til håndtering af administrative processer. Det handler om at se de muligheder, programmet rummer og om at få virksomhedens arbejdsprocesser optimeret, så den får fuldt udbytte af standardprogrammets funktionalitet. Hos Logos Consult har vi en gennemsnitlig medarbejder-anciennitet på mere end 7 år.

Her på siden er et udpluk af kundeudtalelser.

I denne video hører du om, hvordan BG Service Center oplever ERP support og rådgivning hos Logos Consult.
Kontakt vores salgsafdeling og få ERP rådgivning til din virksomhed. Vi er klar til at levere support, rådgivning, opgradering og vedligehold af dit ERP program

"Vi kan anbefale Logos Consult til handelsvirksomheder som os, der har udfordringer med lagerstyring"

Logos Consult hjælper os i dagligdagen med vores ERP løsning. De hjælper os, hvis vi har udfordringer med vores lagerstyring. De har konsulenter, der har siddet bag skrivebordet“, fortæller regnskabsansvarlig Dinna Mouritzen hos BG Service Center.

Dinna fortsætter: “Den daglige kommunikation med Logos Consult er rigtig god. De er hurtige til at vende tilbage, når man har en udfordring, og de er rigtig hurtige til at komme med løsninger. Vi kan anbefale Logos Consult til handelsvirksomheder som os, der har udfordringer med lagerstyring.”

Der sidder nogle konsulenter bagved som ved, hvad der foregår. Og mange af de udfordringer, vi har haft igennem flere år, ser ud til, at vi kan få løst nu“, fortsætter adm. direktør Allan Nørgaard.

Ikke flere unødvendige tilretninger

Vi fik lavet meget, vi ikke har behov for – og vi brugte mange penge på det. Unødige penge”, fortæller Anne.

Stennevad havde fået implementeret Dynamics NAV, men Anne valgte herefter Logos Consult som ny samarbejdspartner.

Jeg skal ikke kunne sige, om Logos Consult er toppen af kransekagen, men jeg har i hvert faldt ikke fortrudt, at jeg har valgt Logos Consult”.
Partner Anne Mortensen, Stennevad A/S.

Opgradering

Vi har været kunde hos Logos Consult siden 2015, hvor vi startede med at få opgraderet vores Dynamics NAV 5.0 løsning til Dynamics NAV 2016.
Vi er meget tilfredse med vores samarbejde – det er både jeg og vores IT ansvarlige enige om.”
Claus Clausen, Wennstrom Fuel Systems A/S og Wennstrom Wash Systems A/S

I denne video hører du om AarBus (tidl. Busselskabet Aarhus Sporveje), der har opnået bedre overblik, styring og tidsbesparelser. Ingerlise og Bruno forklarer hvordan de bruger Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV) programmet og den tilhørende app til at få overblik og styring – og spare tid.

Sparring

Det er en stor fordel, at vi hos Logos Consult har en dedikeret konsulent og udvikler tilknyttet. Det betyder for os, at vi nemt og hurtigt kan få sparring om vores Dynamics NAV løsning. Vi har desuden et vedligeholdelsesabonnement hos Logos Consult, hvor vores Dynamics NAV løsning opgraderes løbende. Vores løsning er fornyligt blevet opgraderet til nyeste version. Dét har betydet, at nogle processer er blevet forbedrede og mere smidige.”
Ingerlise Kirkegaard, AarBus (tidl. Busselskabet Aarhus Sporveje)

Abonnement – ny version

Vi er meget glade for vores løsning. Vi tog en ny Navision løsning med visse tilretninger til især projektstyring i brug i 2006. Vi tegnede samtidig et abonnement på den løbende vedligeholdelse, og er siden blevet opdateret til ny version adskillige gange“.
Helle Sørensen, BC Maskinfabrik A/S

Udfyld formularen og få et tilbud på en ERP løsning til din virksomhed - helt uforpligtende

Løbende opdateret

Vi investerede i en Navision løsning tilpasset vores udlejningsvirksomhed med værksted og butik tilbage i 2004. Lige siden er både standardprogrammet og vores mange tilretninger blevet løbende opdateret.”
Elsebeth Jensen, ABC Ikast A/S

Tilpasset særlige behov

Grenaa Havn og Rønne Havn, som er en del af en brancheordning, udtaler:

Logos Consult er gode til at se den enkelte kunde i fællesskabet. Samtidig med at de har leveret løsninger, der er tilpasset til os specifikt“.
Kirsten Schmidt, Grenaa Havn

Vi har kørt på Navision og Dynamics NAV fra Logos Consult siden 2001. Løsningen er en brancheløsning for havne, som oven i købet er tilpasset de særlige behov, som Rønne Havn har. Vi har abonnement hos Logos Consult og vores løsning er blevet løbende opdateret.”
Max Hansen, Rønne Havn

Implementering

I 2018 indgik vi en aftale med OBH-Gruppen A/S om at implementere Dynamics NAV 2018 i koncernen. OBH-Gruppen er en rådgivende ingeniørvirksomhed med hovedsæde på Fyn.

Overvejer du at blive kunde hos os?

Mange af vores kunder har valgt et fulddækkende opdateringsabonnement af deres Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics og Navision) løsning. Vi har kunder, der købte Navision for mere end 15 år siden, og som i dag er kørende på den nyeste version af Dynamics 365 Business Central.

Overvejer du at blive kunde hos os? Vil du gerne høre mere om de løsninger, vi har leveret til vores kunder? Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig.

Scroll to Top
hvad er navision

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

Bliv Ringet Op

Udfyld felterne og bliv ringet op. Så tager vi en uforpligtende snak omkring dine behov.