Optimale IT redskaber forbedrer konkurrenceevnen
Virksomheder indenfor handel, engros og distribution ved, hvor vigtigt det er at være konkurrencedygtige
Enhver virksomhed, der lever af handel og distribution, kender til vigtigheden af altid at være opdateret med de nyeste redskaber til at modstå den stadigt voksende konkurrence.
Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV eller Navision) understøtter alle processer inden for indkøb, salg, levering, lagerstyring, logistik og distribution – og med Microsofts kontinuerlige udvikling af programmet følger de nyeste standarder, så I kan fortsætte med at være konkurrencedygtige.
Hos Logos Consult har vi erfaringen til at kunne sætte os ind i din forretning, og vi er specialister i at se mulige effektiviseringer i dine digitale arbejdsgange.
Overblik over indkøb, salg, lagerstyring og logistik
Med Dynamics 365 Business Central som logistiksystem får du:
- Indkøbsstyring og automatiseret godkendelsesflow
- Styr på svind og forbrug af egne varer
- Undgå fejl i ordrebehandling og fakturering
- Kendskab til aktuel lagerværdi
- Opdag forsinkelser fra leverandører i tide
- Automatiserede og effektiviserede arbejdsgange i din handelsvirksomhed
- Og meget mere til at optimere virksomheden og forbedre konkurrenceevnen
Løsningen er baseret på standardfunktionaliteten i ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central systemet.
Vi leverer Microsoft Dynamics 365 Business Central til virksomheder i mange forskellige brancher, heriblandt:
- Tekstil & beklædning
- Automobilforretninger
- Autoreservedele en gros
- Campingudstyr en gros
- Distribution via egne forretninger
- Engroshandel generelt
- Og mange andre
Interesseret?
Vil du vide mere om optimal lagerstyring, indkøb, logistik osv. med Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision)? Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling.