Styring af indkøbsprocessen
Dynamics 365 Business Central understøtter hele indkøbsprocessen
Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision) er et omfattende ERP program til at håndtere:
- bilag
- fakturaer
- lager
- indkøbsrekvisitioner
- osv.
Få hjælp til din virksomhed
Har du brug for rådgivning, support eller opsætning til funktionaliteten, der understøtter indkøbsprocessen i Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision)?
Vi kan hjælpe dig med at anvende programmet eller tilrette programmet til virksomhedens arbejdsprocesser samt evt. integrere til andre systemer.
Du kan også få undervisning i programmet.
Vil du have gratis rådgivning eller et tilbud på Business Central? Udfyld formularen så kontakter vi dig.
Prøv Dynamics 365 Business Central gratis
Er du nysgerrig efter at se, hvordan Dynamics 365 Business Central programmet virker?
Så få adgang her til programmet i 30 dage. Gratis.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål om, hvordan Dynamics 365 Business Central kan understøtte indkøbsprocessen i din virksomhed?
Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på telefon 75 85 73 99. Her får du rådgivning og sparring om mulighederne i Dynamics 365 Business Central, priser, licenser mv.