Se mulighederne med en E-commerce platform i sammenspil med ERP programmet Dynamics 365 Business Central
Deltag på webinar og få nyttig viden om en E-handelsløsning til ERP
På dette webinar får du inspiration til, hvordan en E-commerce løsning kan fungere sammen med dit ERP system.
Vi afholder webinaret i samarbejde med Smartpage, som leverer E-handelsløsningen Dynamicweb. Løsningen anvendes til mere end 4000 webshops over hele verden, og kan integreres med andre systemer (PIM og ERP) og sikre at tingene hænger godt sammen og bygger et godt fundament.
Når du deltager på dette webinar, får du inspiration til:
- Hvordan E-commerce kan være mere end “bare” en webshop
- Hvordan skal man forberede sig og hvad skal man sikre sig for at få et succesfuldt E-commerce projekt
- Hvad indeholder Dynamicweb
- Hvordan ser et typisk projektforløb ud
Vi præsenterer dig for mulighederne i at forbinde Dynamicweb med Business Central. Sammen med Smartpage viser et konkret eksempel på en vare, der oprettes i Business Central, gøres præsentabel i Dynamicweb, publiceres i webshoppen, købes af en kunde og til sidst giver en automatisk ordre i Business Central programmet.
Tilmeld dig her (webinaret er aflyst pga. sygdom)
Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads.
Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.
Kontakt os
Har du spørgsmål om webinaret?
Eller om ERP, Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV og Navision) eller Power BI?
Så kontakt vores salgsafdeling. Vi er klar til at hjælpe dig.
Sådan foregår webinaret
Webinaret er online, og du deltager via din computer. Det er gratis at deltage.
Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.
Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.