Business Central support og vedligehold

Support for kunder

Hos Logos Consult leverer vi support til Dynamics 365 Business Central (de tidligere versioner hed Dynamics NAV og Navision) programmet og Power BI.

Kunder kan kontakte vores Support på 75 85 73 99 eller skrive til support@logosconsult.dk

Vi bruger Teamviewer, så vi kan anmode om adgang til din skærm. Teamviewer åbnes, når du klikker på knappen herunder:

business central support

Vedligehold og support af Dynamics 365 Business Central

Hos Logos Consult hjælper vi dagligt vores kunder med support og løbende vedligehold af deres Dynamics 365 Business Central (de tidligere versioner hed Dynamics NAV og Navision) program.

Vi har 20+ konsulenter og udviklere, der også er klar til at hjælpe din virksomhed.

Vi kan tilbyde supportaftale på dit nuværende Dynamics 365 Business Central, Dynamics NAV eller Navision program. Vi har klippekortløsninger på telefonsupport eller timer til konsulent- eller udviklingsarbejde.

Vi tilbyder også et vedligeholdelsesabonnement kaldet Logos Update Plus, hvilket betyder at din virksomheds Dynamics 365 Business Central eller Dynamics NAV program bliver opdateret løbende. 

Udfyld formularen og få et tilbud på en supportaftale - helt uforpligtende

Business Central support over telefonen - vi kan bede om adgang til din skærm

Vi tilbyder telefonsupport på Microsoft Dynamics 365 Business Central og de tidligere programmer; Dynamics NAV og Navision samt Microsoft Power BI.

Hos Logos Consult har vi mange års erfaring med Dynamics NAV, Navision, 365 Business Central og Power BI. Vores team af konsulenter og programmører hjælper dagligt kunder med support, rådgivning, opsætning, undervisning, datamigrering, implementering, udvikling, tilpasninger, integrationer, tillægsløsninger, opgradering osv.

Kunder kan kontakte vores supportfunktion på telefon 75 85 73 99 eller support@logosconsult.dk

Er du ikke kunde hos os, kan du kontakte vores salgsafdeling ang. klippekort til support.

Vores konsulenter vil typisk bede om at få adgang til din skærm via Teamviewer. Hermed kan vi se dit Business Central program og kan bedre hjælpe dig og finde en løsning på problemet.

Mange af de udfordringer, vi har haft igennem flere år, ser ud til, at vi kan få løst nu.”

I denne video hører du om, hvorfor BG Service Center valgte Logos Consult som ERP-leverandør, og hvordan de oplever ERP support og rådgivning.

E-bog om at få nyt ERP system

Overvejer du at anskaffe et nyt ERP system?

Få vores gratis e-bog her med gode spørgsmål og svar samt råd fra én af vores kunder.

Vedligeholdelse

Lang levetid = lave driftsomkostninger

Hos Logos Consult anbefaler vi, at din virksomheds Dynamics 365 Business Central program skal have en lang levetid.

Et program, der ikke bliver opdateret, har en begrænset restlevetid. Et helt nyt program har erfaringsmæssigt en restlevetid på 7 – 9 år. Derefter vil man formentlig skulle gennemføre en total udskiftning, hvilket udover investeringen medfører omkostninger til behovsanalyse, programtilretning, datamigrering, brugeruddannelse – for ikke at nævne det ofte meget store interne ressourceforbrug, der følger i kølvandet på et IT-projekt.

En strategi, der baserer sig på at holde programmet opdateret, vil i sagens natur være den billigste og mest effektive måde at minimere risikoen for driftsforstyrrelser og –nedbrud. Man har så at sige hele programmets restlevetid foran sig, når man holder det opdateret. 

Løbende opgradering sker normalt næsten umærkeligt for brugerne. Der kan være behov for at teste forretningskritiske processer en ekstra gang, men det er sjældent noget, der kræver mange ressourcer. Med vores vedligeholdelsesabonnement “Logos Update Plus” får du løbende opdateret din Dynamics 365 Business Central løsning til fast pris.

Hos Logos Consult har vi erfaringen til at kunne sætte os ind i din forretning, og vi er specialister i at se mulige effektiviseringer i dine digitale arbejdsgange.
Prøv Dynamics 365 Business Central gratis

Er du nysgerrig efter at se, hvordan Dynamics 365 Business Central programmet virker?

Du kan også få adgang til vores videoguides om programmet.

Kontakt os

Har du spørgsmål om support og vedligehold af Dynamics 365 Business Central?

Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på telefon 75 85 73 99. Her får du rådgivning og sparring om implementering, projektet, Dynamics 365 Business Central, support, løbende vedligehold, priser, licenser mv.

Vores team af konsulenter og udviklere er klar til at hjælpe dig. De leverer dagligt support, programopsætning, rådgivning, vedligehold, undervisning mv. til vores kunder.

Scroll to Top
hvad er navision

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

Bliv Ringet Op

Udfyld felterne og bliv ringet op. Så tager vi en uforpligtende snak omkring dine behov.