background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER

Pakker

Hvad indeholder nyeste Business Central af funktionalitet?
Business Central er det nye navn for det velkendte Dynamics NAV program. Se programmet og listen over funktionalitet her.

Kort video: Microsoft Dynamics 365 Business Central

Business Central On-Premises blev frigivet i oktober 2018 af Microsoft.

Business Central er nyeste version af Dynamics NAV (også kendt som Navision). Samtidigt hedder programmet nu “Microsoft Dynamics 365 Business Central”.

Med den nye version af Business Central/NAV er der kommet forbedringer. Særligt forbedringer til web-klienten. Du kan læse om disse forbedringer i vores gratis factsheet.

Her bliver du præsenteret for Dynamics 365 Business Central. Du ser brugerfladen til web-brugeren, som har fået et løft ift. til forrige NAV version. Det handler om at få hurtig adgang til sin virksomheds data, regnskabstal og rapporter. 

Se video om nyheder og forbedringer i 365 Business Central her

Se listen: Funktionalitet i Business Central

Her på siden ser du en specificeret liste over programmets funktioner. Business Central kan købes i en Essentials eller Premium pakke.

Premium har samme funktionalitet som Essentials samt servicestyring og produktionsstyring. Du kan se prisen længere nede på siden her.

    

Essentials pakken

Essentials indeholder funktionalitet til økonomistyring, projektstyring, lagerstyring, HR og CRM.

Pris pr Essentials bruger: 11.167 kr.
Du kan også købe brugere med begrænset adgang til en lavere pris. Her kan du læse mere om priser på Essentials.

Her kan du se al den funktionalitet, du får med Essentials:

Finans
BasisPeriodiseringerOmpostering
FordelingerPengestrømsstyringBankhåndtering
BudgetterBasis (Anlæg)Checkudskrivning
KontoskemaerForsikring (Anlæg)Bankkontoafstemning
KonsolideringReparation (Anlæg)Elektronisk betaling
Basis-XBRLFordelinger (Anlæg)Afstemning af banktransaktioner
AnsvarscentreDimensionerFlere valutaer
Avanceret finans
Intercompany-bogføringerOmkostningsregnskab
Kunstig Intelligens*
Prognose for kommende indbetalinger
PengestrømsstyringBilledgenkendelse
LagerprognoseSalgsprognose

*Der medfølger en gratis subscription på Intelligent Edge eller Azure Machine Learning. Har man brug for udvidet funktionalitet til Intelligent Edge eller Machine Learning, kan det tilkøbes.

Relationsstyring (CRM)
KontaktstyringKontaktklassificeringInteraktion/dokumenthåndtering
KampagnestyringKampagneprissætningMail logging til Microsoft Exchange
Outlook klient integrationBusiness Inbox for OutlookDynamics 365 Sales integration
OpgavestyringStyring af salgsmuligheder (leadstyring)
E-Services
Vedhæfte bilag på dokumenter og transaktionerDokumentindlæsning og OCR
Paypal standard betalingsintegrationSE/CVR nummer valideringsservice (EU)
Online kortValutakursindlæsning
Personalestyring
Personale Basis
Projektstyring
Ressourcer BasisAlternative kostpriserFaser/opgaver/trin
SagerBudgetter/estimaterTidsregistrering
Kapacitetsstyring
Supply Chain Management
Salg BasisKøb BasisLager Basis
SalgsfaktureringKøbsfaktureringMontageordrer og -styklister
SalgsordrestyringKøbsordrestyringAlternative lokationer
FakturarabatterKøbsfakturarabatterLagervarer
Alternative leveringsadresserIndkøbsstyringAlternative leverandører
SpeditørerAlternative bestillingsadresserVarebudgetter
Salgsreturvare-ordrestyringKøbsreturvare-ordrestyringVaregebyrer
SalgslinjerabatKøbslinjerabatErstatningsvarer
SalgslinjeprissætningKøbslinjeprissætningVarereferencer
SalgsskatDirekte leveringerKatalogvarer
KalendereSælgere/indkøbereVaresporing
Beregning af leveringstidOverflytning mellem lokationerVareattributter
RekvisitionsstyringLøbende lageroptællingVarekategorier
Standardkostpriskladde
Avanceret logistik
Læg-på-lagerPlukInternt pluk og læg-på-lager
LagermodtagelseLagerleverancerAutomated Data Capture System
PlaceringPlaceringsopsætning
Konfiguration
RapportdesignerSidedesignerTabeldesigner
XML PortForespørgselsdesignerKodeenheder (10 stk)

Der kan tilkøbes objekter herudover.

Sprog
Flere rapportsprogFlere sproglag
Øvrige
Ubegrænset antal regnskaberUdvidede teksterJob kø
DatterselskaberÆndringslogAnalyserapporter
Indbygget Power BIÅrsagskoderWorkflow
IntrastatBrugeropgaverLayoutredigering af rapporter i Word
NotifikationerRettighedsstyring

Premium pakken

Pris pr Premium bruger: 15.634 kr.
Du kan også købe brugere med begrænset adgang til en lavere pris. Her kan du læse mere om priser på Premium.

Premium har samme funktionalitet som Essentials samt servicestyring og produktionsstyring.

Produktionsstyring
ProduktionsordrerBegrænset belastningAvanceret behovsplanlægning
ProduktionsstyklisterVersionsstyringEfterspørgselsprognose
Grundlæggende kapacitetsplanlægningAgil produktionMaskincentre
Servicestyring
ServiceordrestyringStyring af serviceartiklerPlanlægning og koordinering
Styring af servicepriserServicekontraktstyring
Konfiguration
Tabeller, 10 stkSider, 100 stkRapporter, 100 stk
Kodeenheder, 100 stkForespørgsler, 100 stkXML-porte, 100 stk

Der kan tilkøbes objekter herudover.

Spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling, hvis du har spørgsmål om Business Central/Dynamics NAV. Måske overvejer du at anskaffe et nyt system? Måske har du spørgsmål om funktionalitet, licenser og priser? Eller måske har du brug for support, udvikling eller undervisning i programmet?

Kontakt vores salgsafdeling og få svar på dine spørgsmål. Det er gratis og uforpligtende. Ring til os på telefon 7585 7399 eller send en kort besked her.

Tips & Tricks til Dynamics NAV