background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Workshops

Deltag i en workshop om Dynamics 365 Business Central/NAV og lær mere om dimensioner eller indkøbsstyring.

Er en workshop relevant for mig?

En workshop er relevant for dig, der arbejder workshops hos logos consult
indenfor handel-, projekt-, produktion-, eller servicebranchen.

Du behøver ikke være superbruger af Dynamics NAV programmet, men du skal kende det grundlæggende i programmet.

Du får mest ud af undervisningen, hvis du anvender den rollebaserede brugerflade i 365 Business Central/Dynamics NAV – det vil sige fra version 2009 RTC og nyere. 365 Business Central er det nye navn og nyeste version af Dynamics NAV.

Hvad lærer jeg?

Vi har to workshops i april.

Du kan deltage i en workshop om ibrugtagning af dimensioner. Denne workshop er for dig, der vil have dybere analytisk indsigt i regnskabstallene.

Du kan også deltage i en workshop om indkøbsstyring og disponering. Denne workshop er for dig, der vil have overblik og styring over indkøb, lager og varer.

Der er selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål undervejs samt mulighed for sparring med underviseren og de øvrige deltagere. Du undervises af vores erfarne produktchef, som har over 18 års ERP erfaring.

Hvad koster det?

Der er kun plads til 8 personer på denne workshop, så vi sikrer os at alle får en optimal undervisning samt mulighed for Q&A og sparring.

Det koster 2.300 kr. ex moms pr. deltager. Du får en rabat på 575 kr. ved køb inden 5. marts.

Jeg vil have en plads på workshop - tilmeld her
Tips & Tricks til Dynamics NAV