App til tidsregistrering

Deltag på webinar om tidsregistrering til dit ERP system

Hos Logos Consult har vi udviklet en løsning til tidsregistrering via en app – vi kalder den Mobil Tidsregistrering.

Løsningen fungerer til Dynamics 365 Business Central. App’en er kompatibel til både Android og Iphone.

Deltag på webinaret og bliv præsenteret for mulighederne med løsningen:

  • Medarbejdere kan registrere tid og koble det på en sag
  • Løsningen kan tilrettes efter behov
  • Enkel og brugervenlig app

Løsningen kan være et billigere alternativ til andre løsninger med tidsregistrering, der skal fungere med Business Central.

Webinaret varer 45 min., og det er gratis at deltage.

Både ERP beslutningstagere og brugere kan deltage på webinaret. Det henvender sig især til dig, der er nysgerrig efter at få en smart og enkel løsning til tidsregistrering i din virksomhed.

App til tidsregistrering

Tilmeld dig her

Tilmeld dig i dag, så du er sikker på at få en plads
Der bliver sendt en bekræftelsesmail til din mail efterfølgende.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Kontakt os

Har du spørgsmål om webinaret?

Eller om ERP, Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV og Navision) eller Power BI?

Så kontakt vores salgsafdeling. Vi er klar til at hjælpe dig.

Sådan foregår webinaret

Webinaret er online, og du deltager via din computer. Det er gratis at deltage.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Scroll to Top
hvad er navision

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

Bliv Ringet Op

Udfyld felterne og bliv ringet op. Så tager vi en uforpligtende snak omkring dine behov.