App til tidsregistrering
Deltag på webinar om tidsregistrering til dit ERP system
Hos Logos Consult har vi udviklet en løsning til tidsregistrering via en app – vi kalder den Mobil Tidsregistrering.
Løsningen fungerer til Dynamics 365 Business Central. App’en er kompatibel til både Android og Iphone.
Deltag på webinaret og bliv præsenteret for mulighederne med løsningen:
- Medarbejdere kan registrere tid og koble det på en sag
- Løsningen kan tilrettes efter behov
- Enkel og brugervenlig app
Løsningen kan være et billigere alternativ til andre løsninger med tidsregistrering, der skal fungere med Business Central.
Webinaret varer 45 min., og det er gratis at deltage.
Både ERP beslutningstagere og brugere kan deltage på webinaret. Det henvender sig især til dig, der er nysgerrig efter at få en smart og enkel løsning til tidsregistrering i din virksomhed.
Tilmeld dig her
Tilmeld dig i dag, så du er sikker på at få en plads
Kontakt os
Har du spørgsmål om webinaret?
Eller om ERP, Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV og Navision) eller Power BI?
Så kontakt vores salgsafdeling. Vi er klar til at hjælpe dig.
Sådan foregår webinaret
Webinaret er online, og du deltager via din computer. Det er gratis at deltage.
Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.
Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.