Sagsstyring
Du får overblikket med sagsstyring i standardprogrammet Dynamics 365 Business Central
Få styr på tilbudsgivning, forkalkulation, forbrug, igangværende arbejde og meget mere
Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV og Navision) giver dig værktøjerne til forkalkulation og tilbudsgivning. I programmet kan du bruge skabelonkalkuler eller faktisk forbrug på gennemførte sager som grundlag for forkalkulation af projekter.
Du kan også faseinddele dit projekt, så både forkalkulation, forbrug og indtægter kan adskilles i de enkelte faser.
Hvis du ønsker det, kan du lægge faste priser og rabatter på dine projekter, så du fakturerer kunden som aftalt. Du kan registrere forbrug af underleverandørarbejde og skaffevarer med automatisk avancetillæg. Dynamics 365 Business Central kan spare dig for mange ærgerlige fejlfaktureringer.
Forbrug
Med Dynamics 365 Business Central kan du se det aktuelle forbrug af varer, underleverandørarbejde og omkostninger på dit projekt, så snart købet er bogført. I programmet sker bogføring af indkøb på projektet samtidigt med finansregnskabet.
Har du styr på dine efterkalkulationer? I Business Central kan du når som helst udskrive en detaljeret sammenligning mellem forventet og faktisk forbrug – helt ned på et enkelt varenummer eller en bestemt ressource.
Projektets økonomi
Vil du styre fastprisopgaver, så de faktureres til rette tid?
Med Dynamics 365 Business Central får du det fulde overblik over projektets økonomi i ét skærmbillede – uanset om du arbejder til fast eller variabel pris.
Du kan også sikre dig overblikket over betaling for alle dine ekstraarbejder. Med Dynamics 365 Business Central kan du nemt følge ændringer i budget og projektgrundlag og sikre dig, at ekstraarbejder bliver faktureret.
Samtidigt kan du kende den præcise værdi af dine igangværende arbejder. Forskydninger i værdien har stor betydning for det dækningsbidrag, du kan læse i dit regnskab.
Med Dynamics 365 Business Central kender du værdi af igangværende arbejde lige nøjagtig, når du har brug for det. Du kan vælge mellem hele fem beregningsmetoder.
Sagsstyring i Dynamics 365 Business Central giver mange fordele
Her er nogle af de funktioner, du får med standardprogrammet Dynamics 365 Business Central:
- Oprettelse af ny sag
- Forkalkulation
- Kontrahering
- Udskrive arbejdsgrundlag på sagsopgave(r)
- Manuel forbrugsregistrering, sagskladde
- Automatisk forbrugsregistrering, sagskladde
- Forbrugsregistrering i købsfaktura
- Forbrugsregistrering i sagsfinanskladde
- Fakturering, flere sagsopgaver
- Fakturering, enkelt sagsopgave
- Kreditering
- Afslutning af sager
- Efterkalkulation
- Beregning af igangværende arbejder
- Udelukke dele af en sag fra værdi af igangværende arbejder
- Beregning af værdi af igangværende arbejder
Spørgsmål om sagsstyring?
Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling, hvis du har spørgsmål om sagsstyring.
Kontakt os i dag på box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.