Video: Speditør omkostninger fordeles til kunder
- Videoguides til Business Central
- Rollecenter og andet opsætning
- Video: Mulighederne med rollecentret i Business Central
- Videoer: Diagrammer i rollecentret
- Videoer: Tilpasning af rollecenter
- Video: Integration Outlook og sager
- Video: Generiske diagrammer
- Video: Webkilder
- Video: Skjulte felter – anvend Zoom
- Video: Overblik over personale
- Video: Samme rollecenter til flere brugere
- Video: Masterskabeloner – undgå fejl i indtastning af stamdata
- Video: Tjek tidsforbrug på brugere
- Video: Rettighedssæt
- Video: Sessioner i web-klienten
- Finans
- Video: Rykkere og renter
- Videoer: Pengestrømsstyring og budgetter
- Video: Bilagsflow – sådan virker det
- Video: Fakturaflow
- Video: Godkendelsesflow – debitorer
- Videoer: Periodisering
- Video: Opkrævning via betalingstjenester
- Video: Kladder – Anvend Excel og kladder på en smartere måde
- Video: Valutakurser – automatisk opdatering
- Video: Bankkontoafstemning
- Video: Bilag som filer i NAV
- Video: Importere løn-fil
- Video: Finansgentagelseskladder
- Video: Kladdeskabeloner
- Video: Kontokategorier
- Video: Gentagelseskladder med faste poster
- Video: Årsagskoder og finanstransaktioner
- Video: Forlænge en bogføringsperiode
- Video: Workflow-skabeloner til finans
- Video: Omkostningsregnskab og analyser
- Rapportering og BI
- Salg, ordrer og varer
- Video: Rammesalgsordrer
- Video: Katalog- og erstatningsvarer
- Video: Mail via Word skabelon til udvalgte kontakter
- Video: Autoklassificering af kunder
- Video: Vareattributter
- Video: Gebyrer på ordrer – automatisk
- Video: Specialordrer
- Video: Spar tid – fra indkøb til betaling
- Video: Speditør omkostninger fordeles til kunder
Speditør omkostninger fordeles til kunder
Omkostninger fra speditør fordeles til kunder i Dynamics NAV
I denne video lærer du at:
- Fordele gebyrer og omkostninger fra speditør på købsleverancer – kan fordeles ligeligt eller efter en fordelingsnøgle, fx vægt
- Give et prisnedslag i NAV hvis en vare fx er defekt ved ankomst hos kunden – kan også anvendes hvor varen returneres.
Optagelsen er fra vores webinar den 23. november 2017, hvor vi guider dig igennem funktionaliteten i Dynamics NAV 2017.
Få mere gratis viden
Sæt dig godt til rette foran din computer og deltag på gratis webinarer.
Du får meget viden på kort tid. Der er begrænset antal pladser så tilmeld dig allerede nu.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til det, vi gennemgår i videoen, opsætning og funktionalitet i Business Central/NAV eller andet? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi er klar til at hjælpe dig.
Vores konsulent- og udviklingsteam hjælper dagligt vores kunder med at optimere arbejdsgange vha. Business Central/NAV eller support, undervisning, tilpasninger, integrationer osv. til programmet. Vi kan også hjælpe dig.
Start med at kontakte vores Salgsafdeling og få gratis sparring og rådgivning på telefon 7585 7399.