Hvad er “Dynamics NAV 365”?
“Dynamics NAV 365” er den nye version af Dynamics NAV.
I 2018 frigav Microsoft en ny version af Dynamics NAV. I den forbindelse ændrede Microsoft navn på programmet.
Derfor hedder programmet nu “Dynamics 365 Business Central” – med samme velkendte funktionalitet fra “Dynamics NAV”.
Programmet kan anskaffes som en SaaS (Software as a Service) løsning eller en on-premise løsning.
Et online ERP- og økonomiprogram
Med Dynamics 365 Business Central får du (ligesom med Dynamics NAV) et program til din virksomhed, hvor du og dine kolleger kan styre:
- Økonomi
- Debitorer og kreditorer
- Lager
- Indkøb
- Produktion
- Service
- HR
- CRM
Systemet bruges af virksomheder i hele verden, og er et populært ERP- og økonomisystem i Danmark.
Vælg den løsning der passer til din virksomhed
Dynamics 365 Business Central kan fås i to udgaver; som SaaS og som on-premises.
Når du vælger en on-premises løsning, vælger du selv om løsningen skal hostes af din egen virksomhed eller et hostingfirma, du har tillid til. Du køber programmet én gang. Du kan også vælge at betale pr. måned. Her kan du se priser.
Når du vælger en SaaS løsning, bliver løsningen opdateret automatisk af Microsoft. Du er velkommen til at kontakte vores salgsafdeling og få rådgivning og mere viden om SaaS og on-premise i forhold til din virksomheds nuværende infrastruktur, øvrig software og behov.
Hos Logos Consult betjener vi flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året, store som små projekter.
Vores konsulenter og udviklere hjælper dagligt vores kunder med opsætning, implementering, support, udvikling, tilretninger mv.
Her kan du se flere videoer om Dynamics NAV og 365 Business Central.
Opgradering af Dynamics NAV
Anvender din virksomhed Dynamics NAV i dag?
Sidste version af Dynamics NAV er version 2018. Derfor er det nærliggende for flere og flere virksomheder, at få opgraderet sin Dynamics NAV løsning til Dynamics 365 Business Central.
Du kan læse om nyeste Business Central version her.
Hos Logos Consult har vi opgraderet Dynamics NAV til Business Central hos flere af vores kunder. Er du interesseret i at få en pris på en opgradering til din virksomhed, så er du altid velkommen til at kontakte os. Skriv til vores salgsafdeling på box@logosconsult.dk eller ring til os på telefon 7585 7399.
Undervisning i Dynamics NAV 365
Hos Logos Consult tilbyder vi kurser i Dynamics 365 Business Central. Dengang programmet hed Dynamics NAV og Navision, tilbød vi også kurser i disse versioner.
I dag foregår undervisningen i Dynamics 365 Business Central. Med Dynamics NAV versionerne anvendte man dem via et program, der var installeret på computer eller via Remote Desktop. I dag arbejder man i Business Central via en browser. Det har gjort det nemmere for brugere at koble på og arbejde i programmet, uanset om man er på arbejdspladsen, hjemmekontoret, hos en kunde mv. Man skal blot have internetforbindelse og en browser. For at arbejde i programmet skal du have et unikt link og login.
Vi tilbyder kurser i både økonomistyring og debitor- og kreditorstyring. Vi underviser også i Introduktion og Overblik. Dette kursus er nyttigt for dig, der ikke har arbejdet med det nye web-baserede Dynamics 365 Business Central program.
Support og vedligehold
Flere af vores kunder har valgt at have en supportaftale hos os. Hermed har de adgang til support via telefonen. Du kan også vælge at blive kunde os hos og købe et klippekort til support.
Vores support foregår over telefonen, hvor vi vil bede om at få adgang til at se din skærm via et program, der hedder TeamViewer. Hermed kan vi se dit Dynamics NAV 365 Business Central program og hjælpe dig med programmet. Det kan være, du har brug for hjælp med en fejlmeddelelse, bogføringsopsætning, rapporter mv.
Vi tilbyder vores kunder et opdateringsabonnement, hvor vi sørger for at opgradere kundens Business Central on-premise løsning. De fleste kunder vælger at opgradere hvert 2. eller 3. år. Hermed bliver programmet opdateret inkl. de tilretninger, kunden har fået lavet i programmet. Anvender kunden en SaaS løsning, hvor der kommer automatiske opdateringer til programmet fra Microsoft, kan vi tjekke opdateringerne, inden de frigives, for at se om de er kompatible med tilretningerne. Det kan ske, at der opstår fejl i programmet, når standardprogrammet opdateres, og derfor kan det være en fordel at kende disse fejl, før de opstår. Er du SaaS kunde hos os, så er du velkommen til at kontakte os for at tale nærmere om sådan en aftale.
Få vejledning om en Dynamics NAV / 365 løsning til din virksomhed
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for vejledning om en Dynamics 365 Business Central løsning til din virksomhed.
Som erfaren Microsoft partner kan vi hjælpe dig. Vi kan vejlede dig i hvilken løsning, der passer til din virksomhed.
Kontakt os i dag på telefon 75 85 73 99 eller box@logosconsult.dk. Du kan tale med vores salgsteam, som kan vejlede dig. Gratis.