Webinarer om Continias løsninger
Se de populære tillægsløsninger til Business Central
Vil du gøre hverdagen nemmere i økonomiafdelingen?
Så deltag i Continias webinarer, hvor du bliver præsenteret for en række populære tillægsløsninger, der hjælper økonomiafdelingen med at spare tid, reducere fejl og leve op til nye krav.
Du får indblik i, hvordan løsningerne kan:
- Automatisere bilagshåndtering og bogføring (Document Capture)
- Effektivisere betalingsprocesser og bankafstemning (Banking)
- Håndtere udlæg og rejseafregning nemt og digitalt (Expense Management)
- Udveksle dokumenter med kunder og leverandører – fx via PEPPOL (Document Output)
- Få økonomisk overblik med standardrapporter og økonomiske nøgletal (Finance)
Webinarerne er gratis, og du kan stille spørgsmål undervejs.
Du behøver ikke teknisk baggrund – løsningerne vises med konkrete eksempler.
Se videoer
Er der nogle Continia-løsninger, du ikke kan se på et webinar, kan du i stedet se vores videoer her:
- Document Capture – automatisering af bilagshåndtering og bogføring
- Banking – effektiv håndtering af betalinger og bankafstemning. Det er en ny løsning, der vil afløse Payment Management
- Expense Management – nem registrering og afregning af udlæg
- Payment Management – håndtering af betalinger og integration til banken
Spørgsmål om Continias løsninger
Har du spørgsmål om Continia-løsninger eller Business Central generelt? Så er du altid velkommen til at kontakte os.