Tips & tricks til Dynamics 365 Business Central – helt gratis !
Bogen indeholder 23 tips & tricks til Dynamics 365 Business Central, og er sprængfyldt med de muligheder og funktioner der kan gøre hverdagen nemmere, men som de færreste måske kender. Blot for at nævne et par af funktionerne:
- Ved du, hvordan man laver en “døde-vare-liste” i programmet, dvs. en liste over varer der ikke har været omsat i en længere periode?
- Ved du, hvordan man nemt laver en skabelon til hyppige indkøb af f.eks. kontorartikler?
- Ved du, hvordan man sætter varer op med fyldige beskrivelser – altså lange varetekster?
Svar på disse og mange andre tips & tricks kan du få i e-bogen Tips & Tricks til Dynamics 365 Business Central, som du nu kan bestille – helt gratis.
I 2018 skiftede Dynamics NAV navn til Dynamics 365 Business Central. Navneændringen kom i forbindelse med en ny version af programmet.
Når du har udfyldt formularen, får du adgang til Tips & Tricks til Business Central samt tidligere Dynamics NAV versioner. Vores e-bøger er PDF-filer.