Tips og tricks – gratis e-bog

Tips & tricks til Dynamics 365 Business Central – helt gratis !

Bogen indeholder 23 tips & tricks til Dynamics 365 Business Central, og er sprængfyldt med de muligheder og funktioner der kan gøre hverdagen nemmere, men som de færreste måske kender. Blot for at nævne et par af funktionerne:

  • Ved du, hvordan man laver en “døde-vare-liste” i programmet, dvs. en liste over varer der ikke har været omsat i en længere periode?
  • Ved du, hvordan man nemt laver en skabelon til hyppige indkøb af f.eks. kontorartikler?
  • Ved du, hvordan man sætter varer op med fyldige beskrivelser – altså lange varetekster?

Svar på disse og mange andre tips & tricks kan du få i e-bogen Tips & Tricks til Dynamics 365 Business Central, som du nu kan bestille – helt gratis.
I 2018 skiftede Dynamics NAV navn til Dynamics 365 Business Central. Navneændringen kom i forbindelse med en ny version af programmet.

Når du har udfyldt formularen, får du adgang til Tips & Tricks til Business Central samt tidligere Dynamics NAV versioner. Vores e-bøger er PDF-filer.

    Din email*

    Navn*

    Virksomhed*

    Telefon

    Vi bruger følgende ERP system:

    Antal brugere

    Navision ansvarlig

    * = Skal udfyldes

    Scroll til toppen
    hvad er navision

    E-bog med 23 Tips og Tricks

    Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

    Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

    Bliv Ringet Op

    Udfyld felterne og bliv ringet op inden for 24 timer til en uforpligtende snak omkring dine behov

    Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.