background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Kundeudtalelser

75% af vores kunder har været hos os i mere end 5 år.

Det siger kunderne om os

Vi betjener flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året, store som små projekter.

I mange hundrede tilfælde har vi bevist, at enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, kan bruge Microsoft Dynamics NAV til håndtering af administrative processer. Det handler om at se de muligheder, programmet rummer og om at få virksomhedens arbejdsprocesser optimeret, så den får fuldt udbytte af standardprogrammets funktionalitet.

Her er et udpluk af kundeudtalelser:

Brugervenligt

I det store hele er der frigivet tid til andet arbejde – og mere spændende opgaver. Det var også det, der var formålet med projektet. For det første at øge tilfredsheden hos brugerne, som skal godkende fakturaer og sende udlæg til os. For det andet at spare tid i arbejdsprocesserne. For det tredje at øge kvaliteten af det, der blev lavet. Når man automatiserer mange arbejdsgange, så undgår man også en masse fejl.”

Det bedste vi har opnået med projektet, er brugerfladen ift. Document Capture og Expense Management. Vi får stadigvæk skulderklap fra brugerne. Systemerne fungerer rigtig godt. Det gør Dynamics NAV også.”
Jan Sørensen, økonom og controller hos Krifa

Læs her hvordan Krifa nu har et mere brugervenligt system, og har samtidigt brugt færre penge end forventet på licenser.

Sparring

Det er en stor fordel, at vi hos Logos Consult har en dedikeret konsulent og udvikler tilknyttet. Det betyder for os, at vi nemt og hurtigt kan få sparring om vores Dynamics NAV løsning. Vi har desuden et vedligeholdelsesabonnement hos Logos Consult, hvor vores Dynamics NAV løsning opgraderes løbende. Vores løsning er fornyligt blevet opgraderet til nyeste version. Dét har betydet, at nogle processer er blevet forbedrede og mere smidige.”
Ingerlise Kirkegaard, Busselskabet Aarhus Sporveje

Se videoen hvor Ingerlise fortæller om overblik og styring af vedligeholdelse takket være NAV app.

Service

Det fungerer utroligt godt, det Logos Consult har lavet.
Den konsulent, vi taler med, svarer på vores spørgsmål og hjælper os. Kender hun ikke umiddelbart svaret, så finder hun ud af det og vender hurtigt tilbage.

Bogholder Jane Jørgensen, AJ-Engros A/S

AJ Engros Logos Dynamics NAV partner

Læs historien hvor Jane fortæller om at starte forfra med en NAV løsning og samarbejdspartner. Nu har AJ-Engros en billigere og bedre drift af løsningen.

Ikke flere unødvendige tilretninger

Jeg skal ikke kunne sige, om Logos Consult er toppen af kransekagen, men jeg har i hvert faldt ikke fortrudt, at jeg har valgt Logos Consult”.
Partner Anne Mortensen, Stennevad A/S.


Stennevad havde fået implementeret Dynamics NAV, men Anne valgte herefter Logos Consult som ny samarbejdspartner.
Læs historien hvor Anne fortæller om sine erfaringer med ERP projektet og om hvorfor hun foretrækker at samarbejde med Logos Consult.

Udvikling

Vi bruger en del af Logos Consults udviklingsservice. Det gør vi fordi, at Logos Consult finder løsninger, der sparer os for tid og giver bedre kvalitet til vores kunder. Vi finder løbende nyt potentiale sammen med Logos Consult.”
– CFO Rune Vinther Jensen, altinget.dk

Opgradering

Vi har været kunde hos Logos Consult siden 2015, hvor vi startede med at få opgraderet vores Dynamics NAV 5.0 løsning til Dynamics NAV 2016.
Vi er meget tilfredse med vores samarbejde – det er både jeg og vores IT ansvarlige enige om.”
Claus Clausen, Wennstrom Fuel Systems A/S og Wennstrom Wash Systems A/S

Abonnement – ny version

Vi er meget glade for vores løsning. Vi tog en ny Navision løsning med visse tilretninger til især projektstyring i brug i 2006. Vi tegnede samtidig et abonnement på den løbende vedligeholdelse, og er siden blevet opdateret til ny version adskillige gange“.
Helle Sørensen, BC Maskinfabrik A/S

Løbende opdateret

Vi investerede i en Navision løsning tilpasset vores udlejningsvirksomhed med værksted og butik tilbage i 2004. Lige siden er både standardprogrammet og vores mange tilretninger blevet løbende opdateret.”
Elsebeth Jensen, ABC Ikast A/S

Tilpasset særlige behov

Grenaa Havn og Rønne Havn, som er en del af en brancheordning, udtaler:

Logos Consult er gode til at se den enkelte kunde i fællesskabet. Samtidig med at de har leveret løsninger, der er tilpasset til os specifikt“.
Kirsten Schmidt, Grenaa Havn

Vi har kørt på Navision og Dynamics NAV fra Logos Consult siden 2001. Løsningen er en brancheløsning for havne, som oven i købet er tilpasset de særlige behov, som Rønne Havn har. Vi har abonnement hos Logos Consult og vores løsning er blevet løbende opdateret.”
Max Hansen, Rønne Havn

Implementering

I juni 2018 har vi indgået en aftale med OBH-Gruppen A/S om at implementere Dynamics NAV 2018 i koncernen. Vi glæder os til at komme i gang med samarbejdet. OBH-Gruppen er en rådgivende ingeniørvirksomhed med hovedsæde på Fyn.

Overvejer du at blive kunde hos os?

Mange af vores kunder har valgt et fulddækkende opdateringsabonnement af deres Dynamics NAV (Navision) løsning. Vi har kunder, der købte Navision for mere end 15 år siden, og som idag er kørende på den nyeste version af Dynamics NAV eller “Microsoft Dynamics 365 Business Central”, som nyeste version af programmet hedder.

Overvejer du at blive kunde hos os? Vil du gerne høre mere om de løsninger, vi har leveret til vores kunder? Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på telefon 75 85 73 99 eller skriv en kort besked til os her.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig.

Tips & Tricks til Dynamics NAV