Her er nyhederne i Dynamics 365 Business Central version 19 (BC19)
Her får du viden om Microsoft Dynamics 365 Business Central version 19.
Microsoft frigav i oktober 2021 version 19. Vil du hellere have viden om nyeste BC version så klik her.
Få et overblik over nye og forbedrede funktioner i Dynamics 365 Business Central:
- Læs om de vigtigste forbedringer og nyheder
- Du får PDF på 4 sider
- Det er gratis
Udfyld felterne i den blå boks og tryk på “Send” så får du direkte adgang til de vigtigste nyheder i Dynamics 365 Business Central.
Få rådgivning om Dynamics 365 Business Central
Hos Logos Consult har vi leveret mere end 1000 Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere heddet Microsoft Dynamics NAV og Navision) løsninger siden 1997. Vi står for licenser, implementering, opsætning, tilretninger, installation, integrationer, undervisning, udvikling, populære tillægsløsninger til bank og dokumenthåndtering, hosting mv. Ikke mindst kan vi give din virksomhed sparring ift. optimering af processer og arbejdsgange.
Du er altid velkommen til at kontakte vores salgsafdeling her for at høre mere om, hvordan vi levere en løsning til din virksomhed, priser mv. Eller hvis du søger sparring om licenser, input til en ny løsning og selve projektet, er du også velkommen til at kontakte vores salgsafdeling.
Dynamics 365 Business Central anvendes hos mange forskellige virksomheder og er et omfattende Microsoft ERP program, der understøtter finans, lager, indkøb, CRM, HR, projektstyring, servicestyring og produktionsstyring. Det handler om at spare værdifuld tid og effektivisere arbejdsgange. Microsoft frigiver to nye versioner hvert år, og med hver version kommer der nye funktioner og forbedringer til programmet.
Hos Logos Consult er vi flere end 30 engagerede medarbejdere med en gennemsnitlig anciennitet på mere end 7 år – og vores team af erfarne udviklere og konsulenter er klar til at hjælpe din virksomhed med en Microsoft Dynamics 365 Business Central løsning.