background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER

On-premises

Dynamics 365 Business Central rummer den samme Dynamics NAV funktionalitet, som du er vant til. Der er dog kommet en anderledes prisstruktur.

On-premises udgaven af Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er en løsning med den samme Dynamics NAV funktionalitet, som du er vant til.

Løsningen kan fås i to udgaver:

On-premises – hvad betyder det?

Med On-premises udgaven af Dynamics 365 Business Central vælger du selv, hvor dit data skal opbevares – på egne servere eller en hostingpartner, du har tillid til.

Vælger du Cloud udgaven, bliver din løsningen hostet på Azure, et lukket miljø hos Microsoft. Du kan også opleve begrænsninger med Azure, hvis du ønsker tilpasninger til dit program.

Du kan vælge at købe programmet, når du køber Business Central On-premises. Du kan også vælge at betale pr. måned pr. bruger. Dvs. leje. Det afgør du selv. Derudover er der et obligatorisk abonnement fra Microsoft, når du køber en Dynamics 365 Business Central løsning – ligesom der plejer at være ved Dynamics løsninger.

Bestil gratis factsheet + video om Business Central - Få nyttig viden om forbedringer og nyheder

Dét får du med en On-premises løsning

Dynamics Business Central On-premises kan anvendes via både Windows-klienten og web-klienten. Dem som kender Dynamics NAV i dag, vil sikkert blive overrasket over den manglende Windows klient i Cloud udgaven.

Med et Logos Update Plus abonnement vil ens program blive opdateret i passende frekvens (f.eks. hvert andet år) og i et styret forløb, der indeholder prøveopdatering og test, inden opdateringen bliver lagt i drift.
Med en Cloud løsning kommer der automatiske opdateringer fra Microsoft. Disse kan du ikke fravælge i tilfælde af at programmet eventuelt ikke kører optimalt med en Extension efter en opdatering.

Med en Dynamics Business Central On-Premises løsning kan du få tilpasninger af dit program med Extensions eller på normal vis.
Med en Cloud løsning kan du kun få lavet tilpasninger med Extensions. Men Microsoft stiller ingen garantier for at disse Extensions, ej heller de certificerede 3. parts Extensions (apps fra Microsoft App-Source), vil fungere efter en opdatering af programmet. Desuden er det kun den leverandør, der har lavet en Extension, der kan ændre i den.

Her kan du se priser på Dynamics 365 Business Central.

Spørgsmål om Dynamics Business Central On-Premises?

Du er altid velkommen til at kontakte os. Vi kan give dig rådgivning og sparring konkret for din virksomhed.

Måske har du spørgsmål om priser, abonnement, din evt. nuværende ERP licens, programfunktionalitet, flytning af data fra nuværende ERP løsning osv.

Ring til vores salgsafdeling på 75 85 73 99 eller send en mail til box@logosconsult.dk. Vi er klar til at hjælpe dig. Gratis og uforpligtende.

Logos Consult har leveret løsninger til flere end 1000 virksomheder siden 1997. Vi kan også hjælpe din virksomhed.

Tips & Tricks til Dynamics NAV