background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Indkøbsstyring og disponering

Deltag på denne workshop og få nyttig viden om hvordan du kan arbejde med indkøbsstyring og disponering i Dynamics NAV/365 Business Central programmet.

Workshop: Indkøbsstyring og disponering

På en ½ dag lærer du om indkøbsstyring og workshop i indkøbsstyring og disponering
disponering i 365 Business Central/Dynamics
NAV programmet.

Med indkøbsstyring får du overblik over indkøb, varer og lager. Det handler om styring, overblik og optimal drift af virksomheden.

Hvem henvender workshoppen sig til?

Denne workshop er relevant for dig, der arbejder indenfor handel-, projekt-, produktion-, eller servicebranchen. Du behøver ikke være superbruger af Dynamics NAV programmet, men du skal kende det grundlæggende i programmet.

Du får mest ud af undervisningen, hvis du anvender den rollebaserede brugerflade i 365 Business Central/Dynamics NAV – det vil sige fra version 2009 RTC og nyere. 365 Business Central er det nye navn og nyeste version af Dynamics NAV.

Workshoppen er relevant for dig, der vil i gang med (eller overvejer) at anvende lagerstyring.

Agenda

Du får gennemgået følgende på denne workshop:

  • Opsætning af genbestillingssystemet
  • Kategorisering af vare
  • Brug af planlægning- og indkøbskladden
  • Disponering med Machine Learning (ML)

Du får undervisning i hvorledes ovenstående kan anvendes i Business Central/Dynamics NAV programmet.

Formålet med denne workshop er at give dig viden og sparring om, hvordan du kan anvende indkøbsstyring og disponering, så du er klar til at anvende det i programmet, når du “kommer hjem” til skrivebordet. Workshoppen er derfor ikke en gennemgang, hvor du samtidigt skal arbejde i programmet.

Der er selvfølgelig mulighed for, at du kan stille spørgsmål til Business Central/Dynamics NAV programmet og det, der bliver gennemgået. Der er samtidigt mulighed for sparring med underviseren og de øvrige deltagere. Du undervises af vores erfarne produktchef, som har over 18 års ERP erfaring.

Dato og sted

Vi afholder workshops i både Allerød og Vejle. Du kan vælge den workshop-dag, der passer dig bedst.

Tirsdag 2. april i Allerød

Tirsdag 9. april i Vejle

Workshoppen varer fra kl. 8.30-12.00.

Pris

Der er kun plads til 8 personer på denne workshop, så vi sikrer os at alle får en optimal undervisning samt mulighed for Q&A og sparring.

Det koster 2.300 kr. pr. deltager.

Prisen er inkl. forplejning; morgenmad, kaffe, vand, frokost mv.

Ja tak, jeg vil lære om indkøbsstyring og disponering - tilmeld workshop her
Tips & Tricks til Dynamics NAV