background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Ibrugtagning af dimensioner

Deltag på denne workshop og få nyttig viden om hvordan du kan arbejde med dimensioner i dit regnskab.

Kom i gang med dimensioner i 365 Business Central/Dynamics NAV

På 3½ timer får du undervisning i, hvordan duWorkshop ibrugtagning af dimensioner
kan komme i gang med at anvende dimensioner i Dynamics 365
BusinessCentral/Dynamics NAV.

Mange regnskabsansvarlige vælger at anvende dimensioner for at få en dybere indsigt i regnskabet. Dimensioner kan bruges til analyser af fx omkostninger og salg.

Du kan også anvende dimensioner til ekstra tværgående information på finanskonti. På den måde får du et ekstra analyseværktøj.

Hvem henvender workshoppen sig til?

Denne workshop er relevant for dig, der arbejder indenfor handel-, projekt-, produktion-, eller servicebranchen. Du behøver ikke være superbruger af Dynamics NAV programmet, men du skal kende det grundlæggende i programmet.

Du får mest ud af undervisningen, hvis du anvender den rollebaserede brugerflade i 365 Business Central/Dynamics NAV – det vil sige fra version 2009 RTC og nyere. 365 Business Central er det nye navn og nyeste version af Dynamics NAV.

Workshoppen er relevant for dig, der vil i gang med (eller overvejer) at anvende dimensioner.

Agenda for workshoppen

Du får gennemgået følgende på denne workshop om dimensioner:

  • Hvordan kan dimensioner skabe mere transparens?
  • Hvilke dimensioner skal jeg oprette?
  • Hvordan bruges dimensioner i det daglige?
  • Eksempler på rapporter og analyse
    • Kontoskemaer
    • Analysevisninger
    • Jet Reports (Excel)
    • Power BI

Du får undervisning i hvorledes ovenstående kan anvendes i Business Central/Dynamics NAV programmet.

Formålet med denne workshop er at give dig viden og sparring om, hvordan du kan anvende dimensioner, så du er klar til at anvende dem, når du “kommer hjem” til skrivebordet. Workshoppen er derfor ikke en gennemgang, hvor du samtidigt skal arbejde i programmet.

Der er selvfølgelig mulighed for, at du kan stille spørgsmål til Business Central/Dynamics NAV programmet og det, der bliver gennemgået. Der er samtidigt mulighed for sparring med underviseren og de øvrige deltagere. Du undervises af vores erfarne produktchef, som har over 18 års ERP erfaring.

Dato og sted

Vi afholder workshops i både Allerød og Vejle. Du kan vælge den workshop-dag, der passer dig bedst.

Torsdag 4. april i Allerød

Onsdag 10. april i Vejle

Workshoppen varer fra kl. 8.30-12.00.

Pris

Der er kun plads til 8 personer på denne workshop, så vi sikrer os at alle får en optimal undervisning samt mulighed for Q&A og sparring.

Det koster 2.300 kr. ex moms pr. deltager. Du får en rabat på 575 kr. ved køb inden 5. marts.

Prisen er inkl. forplejning; morgenmad, kaffe, vand, frokost mv.

Ja tak, jeg vil lære om dimensioner - tilmeld workshop her
Tips & Tricks til Dynamics NAV