background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER

Salg, indkøb og lager

Dynamics NAV (Navision) kursus i salg, indkøb og lager. Du får 1 dags effektiv undervisning. Programmet hed tidligere Dynamics NAV eller Navision, og kaldes i dag Dynamics 365 Business Central.

Vil du have kompetencer indenfor salg, indkøb og lager?

Dette kursus henvender sig til kommende brugere i funktionerne salg og indkøb i Microsoft Dynamics NAV (Navision) og 365 Business Central.

navision_nav_kursus_salg_indkoeb_lager

Bliv bedre til salg, indkøb og lager i Navision

Her ser du agendaen for kurset. Underviseren gennemgår flere funktioner i Dynamics NAV (Navision)/365 Business Central:

Salg i Dynamics NAV

  • Salgslinierabat
  • Ad-hoc salgslinjerabat
  • Gruppebestemte rabatter
  • Individuelle rabatter
  • Fakturering med debitor/vare-rabat
  • Fakturering med mængderabat
  • Alternative salgspriser
  • Justering af priser
  • Brug af styklister ved registrering af salgslinjer
  • Salgstilbud
  • Levering af salgsordre
  • Ordrefakturering
  • Kopiering af linier fra en bogført faktura til en ny salgsordre
  • Salgsstatistikker

Køb i Dynamics NAV

  • Oprettelse af varer
  • Køb af varer
  • Købsrekvisition
  • Modtagelse af købsordrer
  • Fakturering af købsordrer

Lager i Dynamics NAV

  • Salg af varer
  • Lagerregulering
  • Lageroptælling
  • Udvidede varetekster
  • Oprettelse og produktion af montagestyklister
  • Eksempler på rapporter i lagermodulet

Tidsmæssigt er undervisningen vægtet således at vi bruger mere tid på Salgsmodulet end Køb og Lager.

Hvem henvender kurset sig til?

Formålet med kurset er at give dig kendskab til de mest anvendte arbejdsprocesser inden for salg, indkøb og lagerstyring i Microsoft Dynamics NAV/365 Business Central.

Kurset er tilrettelagt, så du ikke skal bruge tid på opsætninger, men kan koncentrere dig om de daglige arbejdsopgaver.

For at du får noget ud af kurset, skal du have kendskab til grundlæggende betjening af Microsoft Dynamics NAV/365 Business Central – gerne svarende til kurset Introduktion og Overblik.

Du bør have grundlæggende forståelse for almindelige forretningsprocesser inden for køb, salg og lagerstyring samt en vis erfaring i betjening af PC og Windows-programmer.

Dynamics NAV har fået nyt navn

Microsoft frigiver 2 nye versioner af Dynamics NAV/365 Business Central hvert år. Da Microsoft lancerede en ny version i oktober 2018, meddelte de samtidigt at programmet fra denne version og fremover hedder “Dynamics 365 Business Central“.

Undervisningen foregår i Microsoft Dynamics 365 Business Central programversionen, som Microsoft frigav oktober 2018.

Kurset er passende for dig, der bruger – eller skal til at bruge – version Dynamics NAV 2013 og nyere.

Vi underviser i Windows klienten, som også kendes som Desktop klienten. Programmet kan også tilgås fra web-klient, dvs. en web-browser, men brugerfladen her er noget anderledes end Windows klienten. Windows klienten er den mest anvendte blandt Dynamics NAV/365 Business Central brugere.

Hvad koster kurset?

Kurset “Salg, Indkøb og Lager” koster 4.095 kr. ekskl. moms.

Prisen er inklusiv forplejning og PC, der stilles til rådighed – klargjort med Dynamics NAV/365 Business Central og andre nødvendige programmer.

Derudover får du udvalgte lærebøger til Dynamics NAV/365 Business Central – som er dine for tid og evighed.

Varighed: 1 dag, fra kl. 9.00 til 16.00

Sted: Allerød eller Vejle

Ja tak, jeg vil på kursus i salg, indkøb og lager. Tilmeld her

Tips & Tricks til Dynamics NAV