background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Salg, indkøb og lager

Dynamics NAV (Navision) kursus i salg, indkøb og lager

Vil du have kompetencer indenfor salg, indkøb og lager?

Dette kursus henvender sig til kommende brugere i funktionerne salg og indkøb i Microsoft Dynamics NAV (Navision) og 365 Business Central.

Kurserne der afholdes i november 2019 er baseret på Dynamics NAV 2017. Kurserne der afholdes i februar 2020 og frem er baseret på 365 Business Central.

Business Central er det nye navn og nye programversion af Dynamics NAV og Navision.

navision_nav_kursus_salg_indkoeb_lager

Bliv bedre til salg, indkøb og lager i Navision

Her ser du agendaen for kurset. Underviseren gennemgår flere funktioner i Dynamics NAV (Navision)/365 Business Central:

Salg i Dynamics NAV

  • Salgslinierabat
  • Ad-hoc salgslinjerabat
  • Gruppebestemte rabatter
  • Individuelle rabatter
  • Fakturering med debitor/vare-rabat
  • Fakturering med mængderabat
  • Alternative salgspriser
  • Justering af priser
  • Brug af styklister ved registrering af salgslinjer
  • Salgstilbud
  • Levering af salgsordre
  • Ordrefakturering
  • Kopiering af linier fra en bogført faktura til en ny salgsordre
  • Salgsstatistikker

Køb i Dynamics NAV

  • Oprettelse af varer
  • Køb af varer
  • Købsrekvisition
  • Modtagelse af købsordrer
  • Fakturering af købsordrer

Lager i Dynamics NAV

  • Salg af varer
  • Lagerregulering
  • Lageroptælling
  • Udvidede varetekster
  • Oprettelse og produktion af montagestyklister
  • Eksempler på rapporter i lagermodulet

Hvem henvender kurset sig til?

Formålet med kurset er at give dig kendskab til de mest anvendte arbejdsprocesser inden for salg, indkøb og lagerstyring i Microsoft Dynamics NAV/365 Business Central.

Kurset er tilrettelagt, så du ikke skal bruge tid på opsætninger, men kan koncentrere dig om de daglige arbejdsopgaver.

For at du får noget ud af kurset, skal du have kendskab til grundlæggende betjening af Microsoft Dynamics NAV/365 Business Central – gerne svarende til kurset Introduktion og Overblik.

Du bør have grundlæggende forståelse for almindelige forretningsprocesser inden for køb, salg og lagerstyring samt en vis erfaring i betjening af PC og Windows-programmer.

Dynamics NAV har fået nyt navn

Microsoft frigiver 1-2 nye versioner af Dynamics NAV hvert år. Da Microsoft lancerede en ny version i oktober 2018, meddelte de samtidigt at programmet fra denne version og fremover hedder “Dynamics 365 Business Central”.

Kurset henvender sig primært til dig, der anvender eller skal til at anvende Dynamics NAV 2013 eller nyere versioner i Windows klienten.

Kurserne der afholdes i november 2019 er baseret på Dynamics NAV 2017. Kurserne der afholdes i februar 2020 og frem er baseret på 365 Business Central.

Anvender du Windows klienten i 365 Business Central, kan du også deltage på dette kursus. Windows klienten kendes også som Desktop klienten. Programmet kan også tilgås fra web-klient, dvs. en web-browser, men brugerfladen her er noget anderledes end Windows klienten. Windows klienten er den mest anvendte blandt Dynamics NAV brugere.

Hvad koster kurset?

Kurset “Salg, Indkøb og Lager” koster 4.095 kr. ekskl. moms.

Prisen er inklusiv forplejning og PC, der stilles til rådighed – klargjort med Dynamics NAV/365 Business Central og andre nødvendige programmer.

Derudover får du udvalgte lærebøger til Dynamics NAV/365 Business Central – som er dine for tid og evighed.

Varighed: 1 dag, fra kl. 9.00 til 16.00

Sted: Allerød eller Vejle

Ja tak, jeg vil på kursus i salg, indkøb og lager. Tilmeld her

Tips & Tricks til Dynamics NAV