background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Konsulent søges til Vejle

Vi søger en profil, der har minimum 3 års erfaring som Microsoft Dynamics NAV og/eller Dynamics 365 Business Central konsulent.

Her har vi fokus på god balance mellem arbejde og privatliv

Hos Logos Consult har vi fokus på, at du når dine mål og deadlines uden at gå på kompromis med et velafbalanceret arbejds- og privatliv. Vi allokerer realistisk tid til opgaverne, vi kommunikerer med hinanden og vi afstemmer, hvem, der gør hvad.

Vi har fokus på, at du videreudvikler dig, så du altid har kompetencerne til at gøre dit job bedst muligt. Vi er meget opmærksomme på, at vi tilføjer opgaver og udvider dit kompetencefelt i et tempo, der passer dig. Hermed oplever du en god start hos os og i dit samarbejde med vores kunder.

Lyder dette som noget for dig, så glæder vi os til at byde dig velkommen som vores nye kollega.

Du bliver en del af et team

Hos Logos Consult leverer vi Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV løsninger til mellemstore virksomheder i Danmark. Som konsulent bliver dine opgaver derfor:

  • Analyse af kunders forretningsprocesser
  • Afholdelse af workshops
  • Rådgivning
  • Support
  • Undervisning, både ude hos kunden og i vores egne kursuslokaler

Vi forventer, at du har et indgående kendskab til Microsoft Dynamics NAV og solid praktisk erfaring med programmets funktionalitet til at understøtte økonomi og handel samt enten projektstyring eller produktionsstyring.

Du finder det spændende at finde løsninger, der dækker kundens behov – både ved at vælge den rigtige funktionalitet i standardprogrammet og ved at definere robuste programtilpasninger i samarbejde med vores udviklingsafdeling. Du får mulighed for at tage ansvar for projekter og indgå tæt samarbejde med kunderne.

Vi arbejder i teams i forbindelse med Dynamics NAV/Business Central implementeringer, og du vil derigennem få den rolle, der passer bedst muligt ind i dit speciale.

Hvorfor skal du fortsætte din karriere hos Logos Consult?

Hvis du ser dig selv som en person, der er ansvarlig, målrettet, kommunikerende, disciplineret og analyserende, så vil du passe godt ind i vores team. Det er talenter, vi værdsætter, og som du kan få iscenesat fra allerede første dag.

Du skal arbejde hos Logos Consult, hvis du trives med at:

  • Føle ansvar for alt, hvad du går ind i. Troværdighed er vigtigt for dig.
  • Opnå mål. Du er typen der ofte sætter mål og deadlines for dig selv.
  • Forklare og beskrive ting. Du er god til det, når du er i dialog med et andet menneske – men også overfor store grupper.
  • Have orden i tingene og styr på detaljerne.
  • Have sikkerhed, omtanke og præcision i dit arbejde. Du gennemskuer, når ting ikke er valideret ordentligt.

Kan du genkende dig selv ved minimum fire af ovenstående punkter? Så skal du ikke tøve med at kontakte os. Vi kan altid bruge endnu en dygtig konsulent til vores team.

Som konsulent hos os får du en varieret arbejdsdag med rådgivning, support, undervisning og driftsstøtte. Din dag vil være præget af tæt samarbejde med kunder og kolleger. Du tilrettelægger selv din arbejdsdag, og kan planlægge i overensstemmelse med familieliv og fritid.

Du får afvekslende og spændende opgaver med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi arbejder altid med de nyeste Business Central / NAV versioner, så alle vores medarbejdere tilegner sig løbende opdateret viden om vores kerneprodukt og teknologierne omkring det.

Vi har en stærk tradition for at støtte og hjælpe hinanden, når ny viden skal tilegnes og når vanskelige opgaver skal løses.

Du får en leder, der forstår dine faglige udfordringer, giver sparring, og samtidig støtter dig i din faglige og personlige udvikling.

Her kan du læse mere om rollen som konsulent hos os.

Ansættelse på attraktive vilkår

Vi har gennem mere end 20 år vist en stabil fremgang, der har betydet konstant udvikling og jobtryghed for de ansatte. Derfor har vi også en for branchen ganske høj gennemsnitsanciennitet.

Vi tilbyder ansættelse på attraktive vilkår, bl.a. med flekstid, så du kan indrette din arbejdsdag på en måde, der også giver dig tid til familie og privatliv. Du har også mulighed for at arbejde på nedsat tid. Lønmæssigt matcher vi selvfølgelig niveauet i IT-branchen, og lønnen vil modsvare dine kvalifikationer og resultater. Vi tilbyder derudover en bonus-ordning med realistiske mål.

Vi har flere medarbejderfordele såsom flekstid, sundhedsforsikring, frokostordning, fleksibel pensionsordning samt fri telefon og internet.

Arbejdssted

Kontoret i Vejle ligger tæt på motorvej, så det er nemt at komme til og fra arbejdspladsen.

Du har desuden mulighed for at arbejde hjemme, når det er nødvendigt.

Vi har afdelinger i både Vejle og Allerød, men du bliver tilknyttet vores kontor i Vejle.

Er du interesseret i jobbet?

Send en kort ansøgning og dit CV til leverancechef Lars Westerberg; lwe@logosconsult.dk.

Tiltrædelse er efter aftale. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Om Logos Consult A/S

Vi lægger vægt på at skabe langvarige kunderelationer. At det lykkes kan ses af, at 75% af vores kunder har været hos os i mere end 5 år. Vi betjener flere hundrede kunder og gennemfører mellem 30 og 50 implementeringsprojekter om året. I de senere år har vi implementeret flere hundrede projekter baseret på den nyeste generation af programmet.

Vi er et stærkt team af erfarne eksperter, udviklere og konsulenter inden for Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV.

I flere end tusinde tilfælde har vi bevist, at enhver virksomhed, uanset størrelse og branche, kan bruge Business Central / Dynamics NAV til håndtering af administrative processer. Det handler om at se de muligheder, programmet rummer og om at få virksomhedens arbejdsprocesser optimeret, så den får fuldt udbytte af standardprogrammets funktionalitet.

Tips & Tricks til Dynamics NAV