background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Tips til opsætning af brugerflade

På disse to webinarer får du tips til at opsætte brugerfladen i Dynamics 365 Business Central.

Få tips til opsætning af brugerflade i Business CentralTips til opsætning af brugerflade i 365 Business Central

Anvender du 365 Business Central eller Dynamics NAV (version 2009 og nyere)? Så kender du behovet for at få vist de rigtige faktabokse, kolonner, diagrammer osv. Dette får du tips til på disse to webinarer. Desuden får du tips til genveje, navigationsruden og båndet.

Du får inspiration til at opsætte en brugerflade eller rollecenter, som kan bidrage til at du nemt og enkelt kan navigere i dit program og finde data, der er relevant for netop dig.

Et webinar varer 30 minutter. Du kan deltage på begge webinarer eller kun det ene. Du lærer noget nyt hver gang.

Vi tager udgangspunkt i nyeste Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Er et webinar relevant for mig?

Disse webinarer henvender sig til:

  • Dig der anvender en nyere version af Dynamics NAV eller Business Central, og vil vide mere om at opsætte brugerflade og rollecentre
  • Dig der anvender et andet program eller en ældre Dynamics NAV version, men vil se hvorledes nyeste Business Central fungerer

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:
Onsdag 22. maj kl. 10-10.30Torsdag 13. juni kl. 10-10.30

* = Skal udfyldes


Hvor foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

Webinarerne afholdes:

Onsdag 22. maj kl. 10-10.30

Torsdag 13. juni kl. 10-10.30.

Du kan deltage på begge webinarer eller kun det ene. Vi gennemgår nye tips på hvert webinar.

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

 

Webinarerne er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Webinaret er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

Tips & Tricks til Dynamics NAV