background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Tips til økonomistyring

Det handler om at spare tid og arbejde smartere. Her får du nogle af de bedste tips til økonomistyring i Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV).
Deltag gratis på webinar.

Tips til økonomistyring i 365 Business Central

I marts måned giver vi dig to gratis webinarer med tips til økonomistyring.
Du kan deltage på begge webinarer eller kun det ene. Du vælger selv.

  • Lær nyttige værktøjer og funktioner indenfor økonomistyring
  • Få tips og tricks der kan lette dit daglige arbejde
  • Du oplever nyeste Business Central

Du ser nyttige værktøjer og funktioner, som kan være med til at lette det daglige arbejde i Business Central, som er den nye version og nye navn for Dynamics NAV.

Et webinar varer 30 minutter.

Vi tager udgangspunkt i nyeste Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Økonomisk overblik og analysemuligheder

På webinaret den 11. marts præsenterer vi dig for pengestrømsstyring og budgetter. Her får du tips til at arbejde med dem i programmet.

På webinaret den 20. marts præsenterer vi dig for omkostningsregnskab og analyser. Mange økonomiansvarlige vælger at anvende Excel til at se på indtægter, der skaber forskellige omkostninger. Men du kan undgå Excel arket og arbejde med omkostningsregnskab direkte i Business Central.

Webinarerne giver dig inspiration til hvordan ovenstående funktioner kan bidrage til økonomisk overblik og analysemuligheder. Disse funktioner er ofte den økonomiansvarliges foretrukne værktøjer.

Er et webinar relevant for mig?

Kun hvis du kan nikke “ja” til ét af disse punkter:

  • Jeg bruger Dynamics NAV/Business Central programmet, og vil lære nyttige værktøjer og funktioner
  • Jeg bruger et andet ERP- og økonomiprogram eller et ældre NAV program, men vil se hvorledes en økonomichefs hverdag kan fungere med nyeste Dynamics NAV/Business Central

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:
Mandag 11. marts kl. 10-10.30Onsdag 20. marts kl. 10-10.30

* = Skal udfyldes


Hvor foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

Webinarerne afholdes:

Mandag 11. marts kl. 10-10.30

Onsdag 20. marts kl. 10-10.30.

Du kan deltage på begge webinarer eller kun det ene.

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

 

Webinarerne er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Webinaret er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

Tips & Tricks til Dynamics NAV