background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Tidsregistrering med JobManager

Med JobManager kan medarbejderne gennemføre en hurtig tidsregistrering når de møder, og når de går hjem - direkte i Business Central.
Deltag på gratis webinar og se løsningen.

Brugervenlig og enkel tidsregistrering

JobManager giver dine medarbejdere den enkleste tidsregistrering, og skaber samtidig præcise registreringer, der giver dig fuld indsigt i lønsomheden i din virksomhed.

Med JobManager til Dynamics 365 Business Central får du en løsning, der har bevist sit værd i gennem mere end 20 år, og som kombinerer det brugervenlige og enkle, med den størst mulige fleksibilitet. På den måde, kan du opnå præcise registreringer, og få beregnet den korrekte løn til dine medarbejdere, med mindst mulig indsats.

JobManager kan anvendes af både funktionærer og timelønnede.

Løsningen fungerer også til materialeregistrering.

JobManager kan være en god Shop Floor løsning for mange virksomheder.

Få overblikket

Med JobManager får du totalt overblik over medarbejderes fremmøde og jobstatus. Løsningen giver bl.a.:

  • Automatisk beregning af nettotid, fravær og flexsaldi
  • Dagligt opdaterede informationer til medarbejderne omkring f.eks. restferie og flex
  • Komme/Gå registrering
  • Fraværsregistrering
  • Pauseregistrering (automatisk eller manuelt)
  • Fleksibel opsætning af arbejdstidsskemaer
  • Fleksibel opsætning af tids- og lønsaldi

JobManager kan anvendes til Microsoft Dynamics NAV 2013 eller nyere versioner af Dynamics NAV og Dynamics 365 Business Central.

Løsningen findes også som app til medarbejdere på farten.

Deltag på webinaret og få inspiration til hvordan JobManager kan anvendes i din virksomhed.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:

* = Skal udfyldes


Hvordan foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

Webinaret afholdes:

Tirsdag 24. november kl. 10-11.00

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

Tips & Tricks til Dynamics NAV