background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Styring af eksternt lager

På 60 min. får du viden om dine muligheder med ekstern lagerføring vha. Business Central.
Dynamics 365 Business Central er de nye programversioner af - og det nye navn for - Dynamics NAV.

Sådan får du styr på eksternt lager

På dette webinar bliver du introduceret for mulighederne ved at køre eksternt lager fra Business Central. Vi kigger på de forskellige 3PL muligheder.

Webinaret er målrettet logistikchefer, indkøbschefer, lagerchefer, økonomichefer, controllere, bogholdere, direktører mv. i virksomheder, der anvender eller overvejer at anvende eksternt lager.

Webinaret varer 1 time og du kan selvfølgelig stille spørgsmål til sidst i webinaret.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:

* = Skal udfyldes


Hvordan foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse. Du kan også se webinaret på din smartphone eller tablet.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at skrive spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

 

Webinaret afholdes:

Tirsdag 8. september kl. 10-11

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

 

Webinaret er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Det er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

Tips & Tricks til Dynamics NAV