background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Sælgerens hverdag

På 60 min. får du en introduktion til CRM mulighederne i Business Central. Det handler om at opnå en nemmere hverdag med at håndtere tilbud, kontaktdata, ordrer osv.

Der gemmer sig mere CRM funktionalitet end de fleste tror

I Salg & Marketing modulet i Dynamics 365 Business Central gemmer sig mere CRM (Customer Relationship Management) funktionalitet, end de fleste tror.

På dette webinar viser vi dig dine muligheder med CRM funktionaliteten.

Du kan opnå en nemmere håndtering af ordrer, tilbud, kontaktdata osv. Vi viser også, hvorledes du kan bruge Outlook, når du sender tilbud fra Business Central. Vi kommer også ind på journalisering af mails mv.

Det er vores produktchef Henrik Nielsen, der tager dig igennem de mange fordele med CRM i Business Central, som tidligere hed Dynamics NAV.

Du kan selvfølgelig stille spørgsmål til Henrik til sidst i webinaret.

I får ét fælles system

Hvis du i dag overvejer, at investere i et CRM system men din virksomhed allerede har Dynamics NAV eller Business Central, kan du med fordel deltage på dette webinar.

Fordelen ved Dynamics 365 Business Central er, at I har ét system med komplet overblik over fælles kundedata. Hermed sparer du og dine kolleger tid og får en nemmere arbejdsdag.

Webinaret er målrettet salgschefer, account managers, ordrebehandlere, økonomichefer, bogholdere, direktører mv. Det er relevant for dig, at deltage hvis du anvender Dynamics NAV eller Business Central – eller er nysgerrig efter at se programmets CRM muligheder.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:

* = Skal udfyldes


Hvordan foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse. Du kan også se webinaret på din smartphone eller tablet.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at skrive spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

 

Webinaret afholdes:

Torsdag 1. oktober kl. 10-11

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

 

Webinaret er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Det er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

Tips & Tricks til Dynamics NAV