background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Fra indkøb til betaling

Her får du inspiration til at automatisere processen; fra indkøb til betaling. Dette webinar varer 30 minutter.

Det handler om at automatisere processen “Fra indkøb til betaling”

På dette webinar får du viden om, hvordan man kan automatisere processen med indkøb, varemodtagelse, godkendelsesflow, registrering af faktura og betalingsforslag. Det er arbejdsgange, de fleste virksomheder kender til og bruger tid på hver dag.

Med Dynamics 365 Business Central (tidligere kaldt Dynamics NAV) kan du sætte enklere processer op for dette. Det handler om at undgå manuelle arbejdsgange og frigive arbejdstid til andet arbejde.

På webinaret får du inspiration til at undgå de manuelle arbejdsgange og frigive tid til mere spændende opgaver. Vi viser tips til programmet, og tager udgangspunkt i nyeste Microsoft Dynamics 365 Business Central. I 2018 ændrede Microsoft navnet på programmet: Fra Dynamics NAV til Dynamics 365 Business Central.

Er dette webinar relevant for mig?

Webinaret henvender sig til dig, der:

  • Er økonomichef, bogholder, indkøbschef, administrationschef, indkøber og lignende.
  • Vil vide mere om at kunne automatisere processen med indkøb, godkendelse, betaling osv.

Uanset om du anvender nyeste Dynamics NAV eller Business Central eller et andet system, så får du inspiration og nyttig viden.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Dato:

* = Skal udfyldes


Hvor foregår et webinar?

Et webinar er online.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

Webinarerne afholdes:

Onsdag 28. august kl. 10-10.30

 

Pris: Du deltager gratis.

Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

 

Webinarerne er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Webinaret er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

Tips & Tricks til Dynamics NAV