background-image
  • VÆRDISKABENDE KOMPETENCER
  • SIKRE LEVERANCER
Kontakt os her

Fakturahåndtering

Deltag på webinaret og se en effektiv og smart løsning, der kan gøre arbejdet med at håndtere leverandørfakturaer og andre dokumenter betydeligt nemmere.

Fakturahåndtering – sådan kan du automatisere processen

På dette webinar viser vi dig løsningen Document Capture, som er en populær og udbredt tillægsløsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central og de tidligere versioner af programmet; Dynamics NAV.

Document Capture automatiserer alle trin i den daglige håndtering af dokumenter – fra modtagelse og registrering af et dokument til godkendelse, bogføring og i sidste ende fremsøgning af dokumenter fra det digitale arkiv.

Programmet kan:

  • scanne, udtrække OCR-data, registrere, bogføre og arkivere alle typer af dokumenter.
  • håndtere PDF-filer så de bliver downloadet automatisk fra prædefinerede e-mail adresser og behandles af OCR-teknologi – uden at du skal gøre noget. Har I dokumenter på papir, kan de blive scannet med en desktop- eller netværksscanner og hermed følge samme flow som PDF-filer.
  • sørge for at relevante felter genkendes og overføres automatisk til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Document Capture indeholder et godkendelsesflow, hvilket betyder, at godkendere kan se den oprindelige faktura og enten acceptere, afvise, sætte på hold eller videresende den til en anden for gennemsyn eller godkendelse. Samtidigt kan man skrive kommentarer eller vedhæfte filer til en faktura.

Derudover kan man få funktionalitet til Document Capture, så medarbejdere, der ikke har en Dynamics 365 Business Central bruger, kan godkende fakturaer eller andre dokumenter. Vedkommende skal blot have adgang til internettet og en webbrowser.

Document Capture er udviklet af Continia, som står bag flere tillægsløsninger til Dynamics 365 Business Central.

Hvem er webinaret relevant for?

Er du interesseret i at få automatiseret fakturahåndtering i din virksomhed, er det relevant for dig at deltage.

Måske vil du slippe for at taste data fra fakturaer og andre dokumenter i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central? Eller måske vil du have et bedre digitalt arkiv til leverandørfakturaer og andre dokumenter?

Deltag på webinaret og se hvordan Document Capture understøtter håndteringen af dette.

Document Capture fungerer til versioner af Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

    Navn*

    Din email*

    Telefon*

    Virksomhed*

    Stilling

    Dato:

    * = Skal udfyldes


    Hvordan foregår et webinar?

    Et webinar er online.

    Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

    Du skal ikke bruge dit webcam eller en mikrofon, så vi kan altså hverken se eller høre dig. Du vil have mulighed for at spille spørgsmål i en fælleschat, som vil blive besvaret sidst i webinaret.

    Webinaret afholdes:

    Onsdag 27. januar kl. 10-10.45

    Pris: Du deltager gratis.

    Tilmeld i dag så du er sikker på at få en plads. Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

    Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

     

    Webinaret er ikke relevant for ERP konsulenter mv. Webinaret er forbeholdt ERP brugere og beslutningstagere.

    Tips & Tricks til Dynamics NAV