background-image
  • OVERBLIK
  • STYRING
  • VIDEN
Kontakt os her

CRM i Dynamics NAV

Deltag på webinar og få viden om dine muligheder og fordele med CRM funktionalitet direkte i Dynamics NAV.

Du får flere muligheder og fordele med CRM

Overvejer du at investere i et CRM system? Eller har du tænkt på at få nyt ERP system?
Du har måske allerede ERP systemet Dynamics NAV?

Så har du netop nu meget CRM funktionalitet. Direkte i dit ERP program. I Salg & Marketing modulet i Dynamics NAV gemmer sig mere CRM funktionalitet, end de fleste tror.

Med mere end 20 års erfaring med implementering af Dynamics NAV hos mange forskellige virksomheder ser vi, at Salg & Marketing modulet i standard Dynamics NAV matcher langt de fleste CRM behov, en virksomhed typisk har.

I kan spare tid og opnå en nemmere arbejdsdag

Du kan undgå at bruge penge på et nyt CRM program og yderligere integration til dit ERP program, når du bruger den CRM funktionalitet, der allerede ligger i Dynamics NAV.

Når I bruger CRM funktionaliteten i Dynamics NAV, har I ét system med komplet overblik over fælles kundedata.

Du og dine kolleger sparer tid og får en nemmere arbejdsdag.

Værsgo’. Her får du mere viden om CRM i Dynamics NAV

Ved at deltage på et webinar får du viden om dine muligheder og fordele med CRM funktionalitet direkte i Dynamics NAV.

Vi afholder to webinarer.

Med webinar CRM 1 får du en overordnet introduktion til CRM funktionalitet i nyeste Dynamics NAV 2017. Du får præsenteret dine muligheder med programmet. Webinaret varer 30 min.

Med webinar CRM 2 får du et dybere indblik og en længere demo af CRM mulighederne i nyeste Dynamics NAV 2017. Vi kommer ind på selve salgsprocessen, målgrupper, kampagner, segmentering og profilskemaer. Webinaret varer 45 min.

Du behøver ikke at deltage på begge webinarer, men det er en fordel at deltage på begge, hvis du slet ikke kender til CRM i Dynamics NAV.

Er et webinar om CRM relevant for mig?

Et webinar om CRM funktionalitet i Dynamics NAV er for dig, der kan nikke “ja” til mindst ét af disse punkter:

  • Jeg overvejer at anskaffe et nyt ERP og/eller CRM system
  • Jeg har allerede Dynamics NAV og overvejer at bruge CRM funktionerne – for at mine kolleger og jeg kan spare tid
  • Jeg har ansvaret eller medansvaret for vores ERP system
  • Jeg er økonomichef, økonomimedarbejder eller lign.
  • Jeg er salgschef, marketingchef, sælger, marketingmedarbejder eller lign.

Tilmeld dig her

Deltagelse er gratis.

Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Navn*

Din email*

Telefon*

Virksomhed*

Stilling

Vælg de webinarer, du vil deltage på
Torsdag 26. oktober kl. 10-10.45

* = Skal udfyldes


Hvor foregår et webinar?

Webinarerne er online, og du deltager via din computer.

Du skal blot sætte dig til rette foran din computer. Du kan deltage fra kontoret, kantinen, hjemmefra eller hvorend du er – bare du har en internetforbindelse.

Webinar CRM 1 er den 10. oktober 2017 kl. 10.00-10.30.

Webinar CRM 2 er den 26. oktober 2017 kl. 10.00-10.45.

 

Din pris: 0 kr. Deltagelse er gratis.

Tilmelding hurtigst muligt – så du kan være sikret en plads.

 

Tilmeld dig ved at udfylde felterne i den blå boks.

Vi tager også imod din tilmelding via box@logosconsult.dk eller telefon 75 85 73 99.

Tips & Tricks til Dynamics NAV