Projektledelsesværktøjer til din virksomhed
Med ERP programmet Microsoft Dynamics 365 Business Central får du en effektiv mulighed for at bruge projektledelses værktøjer. Der ligger funktionalitet til projektledelse direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central (også kendt som Dynamics NAV) programmet.
Du kan endda tilgå programmet online, bl.a. via smartphone og en tablet. Det giver dig mulighed for at arbejde hjemmefra eller når du er på farten.
Desuden får du mulighed for visuel sagsstyring ved hjælp af et Gantt skema.
Projektledelse med Microsoft Dynamics 365 Business Central
Med Microsoft Dynamics 365 Business Central har medarbejdere mulighed for at indtaste arbejdstimer. Det kan f.eks. være gældende for medarbejdere, der bruger tid på at betjene kunder, montere produkter osv.
Det er endda muligt, at medarbejderne kan få adgang via f.eks. Ipad til at tids registrere – data går direkte til Dynamics 365 Business Central. Det kan lette det administrative arbejde.
Programmet indeholder funktionalitet til f.eks.:
- Tidsregistrering
- Forbrug
- Budgetter
- Planlægning
- Kalkulation
Du kan læse mere her om projektledelse med Microsoft Dynamics NAV.