Gør lagerstyring nemmere og mere overskueligt med Business Central
Lagerstyring i Business Central gør det nemmere og hurtigere at få overblikket over lageret.
Med lagerstyring i Business Central skaber du effektivitet og minimerer dine lageromkostninger.
Funktionaliteten hjælper bl.a. med at håndtere:
- Rabatter
- Opsætning af salgspriser
- Justering af priser
- Udvidede varetekster
- Opsætning og brug af montagestyklister
- Salgs- og købsordrestyring
- Lageroptælling
- Og meget mere
Overblik over alle lageraktiviteter
Med lagerstyring i Business Central får du nemt og hurtigt overblik over hvilke varer, der skal sendes og modtages. Du kan også nemt overvåge lagerbevægelser, samt hvilke varer der skal genbestilles. Du kan også registrere stigninger og fald i antallet af varer samt kontrollere hvilke varer, der har brug for at blive genopfyldt eller kan erstattes med tilsvarende varer.
Med de basale lagerfunktioner i Business Central kan du oprette varer, du har på lager, og udspecificere deres lagergruppe, enhedsudgift, prismetode, pris og andre egenskaber.
Nedsatte lageromkostninger
Med Business Central får du en effektiv og øjeblikkelig sporing af varer, der er leveret eller modtaget. Dermed optimeres lagerbeholdninger, spild minimeres, og kundeefterspørgslen tilfredsstilles og der skabes et bedre overblik over indkøb, salg og drift.
Med adgangen til at følge og administrere indkøbsordrer og salgsordrer tæt, hjælper Business Central dig til at yde et højt serviceniveau overfor kunder og leverandører – i forhold til ordrestatus, nem adgang til at oprette indkøbsordrer m.m.
Fuldkommen integration med Microsoft produkter og andre systemer
Business Central indeholder en tæt integration til Microsoft programmer som Excel, Outlook m.m. Derudover kan Business Central integreres med tillægsløsninger fra Microsoft som f.eks. Power BI, og mange andre eksterne programmer.
Få en løsning på lagerstyring i Business Central til din virksomhed
Er du nysgerrig på at vide mere om, hvordan lagerstyring i Business Central kan fungere for din virksomhed? Så tøv ikke med at kontakte vores salgsafdeling. Her får du rådgivning og sparring. Ganske uforpligtende.
Kontakt os i dag på telefon 75 85 73 99 eller skriv en kort mail til os på box@logosconsult.dk
Vores konsulent- og udviklingsteam hjælper dagligt vores kunder med at optimere arbejdsgange vha. Business Central. Vi leverer løbende support, undervisning, tilpasninger, integrationer osv. til vores mange kunder. Vi kan også hjælpe din virksomhed.
Hos Logos Consult har vi implementeret Dynamics 365 Business Central, Dynamics NAV og Navision siden 1997 og hjulpet mange kunder med at udnytte deres nye ERP systemer. Dynamics NAV og Navision er tidligere versioner af Business Central.