Nyt og opdateret program?

2. oktober 2018

Du har måske hørt, at Microsoft kører automatiske opdateringer af Dynamics 365 Business Central (cloud udgaven af Dynamics NAV) ?

Vil du have et nyt og opdateret program?

Du har måske hørt om cloud udgaven af Dynamics 365 Business Central? Du har måske også hørt, at Microsoft kører automatiske opdateringer af den udgave af programmet?

Dynamics 365 Business Central er det nye navn for Dynamics NAV. Navneændringen kom i forbindelse med frigivelsen af en programversion i 2018.

Det er smart at holde sit ERP program opdateret, for så slipper du for at arbejde i et ældre og utidssvarende program.

Microsofts opdateringer vil komme regelmæssigt. Og har du ”apps” (dvs. tilkøbt eller tilpasset funktionalitet) koblet på din Business Central løsning, så kan du risikere, at nogle apps pludselig ikke virker efter en opdatering. Det kan altså medføre tab af funktionalitet i dit program.

Det betyder, at du i god tid før opdatering skal have din partner til at teste, at tilkøbt/tilpasset funktionalitet vil fungere efter en opdatering.

Kan funktionalitet gå tabt med hyppige opdateringer?

Er du bekymret for at funktionalitet vil gå tabt efter en opdatering? Særligt nu hvor der vil komme regelmæssige opdateringer? Så kan du i stedet overveje en Logos Update Plus løsning.

Her får du også opdateret dit program, men det foregår i et styret forløb, som tilrettelægges i samarbejde med dig og tilpasses din virksomheds egne ressourcer, sæsonudsving m.m.

Faktisk har Logos Consult tilbudt løbende opdateringer af Dynamics NAV og 365 Business Central i mange år. Flere af vores kunder, der købte Dynamics NAV for mere end 10 år siden, kører i dag på den nyeste version af Dynamics NAV/Business Central. De har valgt at fremtidssikre deres system, og får systemet – inkl. tilretninger – opdateret regelmæssigt, typisk hvert år eller hvert andet år. Endda til fast, lav pris.

Du kan vælge den sikre vej

Logos Update Plus giver klare fordele:

  • Vi sørger for, at alle tilpasninger og alle data flytter med over i den nye version
  • Du kan tage nyeste funktionalitet i brug og sikre fortsat konkurrenceevne
  • Opdatering af din løsning inkluderer tillægsprodukter og tilpasninger – til fast pris
  • Du bestemmer selv hvornår systemet skal opgraderes

Abonnementet er fleksibelt. Du kan selv bestemme, om din løsning skal opdateres hvert år, hvert andet år eller hvert tredje år. De enkelte opdateringer aftales fra gang til gang, så du i god tid kan planlægge modtagelsen.

Det handler om at have en sikker og stabil ERP løsning.

Spørgsmål om opdateringer af Dynamics 365 og NAV?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om Dynamics 365 Business Central, Dynamics NAV, opdateringer m.m. af programmet.

Kontakt vores salgsafdeling i dag og få rådgivning. Gratis og uforpligtende.

Ring til os på telefon 7585 7399 eller skriv en kort besked til os her.

Har du spørgsmål? Så udfyld formularen herunder!

Scroll to Top
hvad er navision

E-bog med 23 Tips og Tricks

Vil du have e-bogen til Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV)? Tilmeld vores nyhedsmail og få e-bogen.

Vi sender nyhedsmails ca. 3 gange om måneden. Du kan altid afmelde dig.

Bliv Ringet Op

Udfyld felterne og bliv ringet op. Så tager vi en uforpligtende snak omkring dine behov.