Inspirationsmøde: oplev alt det nye i Navision

Overvejer I at opdatere jeres nuværende Navision løsning til et nyere system? Så kom og oplev mulighederne med Microsoft Dynamics NAV 2013.

 

nav2013 på ipad

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kan Microsoft Dynamics NAV 2013 virkelig tilgås via en Ipad?
Deltag på 2 timers inspirationsmøde i Allerød eller Vejle om Dynamics NAV 2013.

 

Du ser dine muligheder

Vi står klar til at vise dig den nye version af Navision; Microsoft Dynamics NAV 2013, samt give dig sparring og viden om Dynamics NAV 2013 til din virksomhed.

Du vil også høre nærmere om hvordan, I kan håndtere et NAV 2013 projekt, og hvordan I kommer videre fra nuværende system. Du ved nok også, at NAV 2013 kan for nogle virksomheder kræve ombytning af licens samt investering i en SQL-server.

 

Hvem kan deltage?

Inspirationsmødet er tilpasset IT- og/eller økonomiansvarlige, direktører, virksomhedsledere, m.m.

Der er få ledige pladser, så vi anbefaler at du tilmelder dig nu. Det er gratis at deltage.

Pladserne i Allerød er booket ud. Du er altid velkommen til at kontakte os for et møde, hvor vi gerne viser dig NAV 2013.

 

Bruger din virksomhed ikke Navision idag?

Så overvej istedet dette lignende inspirationsmøde:
Inspirationsmøde: Navision - for dig der ikke kender programmet

 

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 75 85 73 99 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - vi tager gerne en uforpligtende dialog med dig.

 

Vil du have klare fordele og nye muligheder?

På inspirationsmødet ser du de nye muligheder med den nye version af Navision - Microsoft Dynamics NAV 2013:

  • Dynamics NAV er tilpasset din rolle i virksomheden med den nye rollebaserede brugerflade
  • Tilgå systemet via en browser (f.eks. tablet, smartphone osv.)
  • Hurtigt økonomisk overblik vha. grafer og figurer
  • Nye muligheder med montageordrer - opnå en mere effektiv ordrebehandling inden for teknisk salg, som fx sortimentsvarer eller varer der samles efter kundens specifikationer
  • Likviditetsstyring med overblik over pengestrømme
  • Omkostningsstyring så du f.eks. kan følge op på afdelinger, kostcentre og profitcentre
  • Tættere integration til Microsoft Excel og nye muligheder for at arbejde med forespørgsler i Excel
  • "Begrænsede brugere" til lavere licenspris end almindelige brugere - til de kolleger, der f.eks. skal tidsregistrere, ordreindtaste eller lign.
  • ... og meget mere


 

Tid og sted

Vejle, tirsdag den 24. september 2013, kl. 14.00 - 16.00, hos Logos Consult på Andkærvej 98, 7100 Vejle. (Stadig ledige pladser i Vejle)


Allerød, torsdag den 26. september 2013, kl. 14.00 - 16.00, hos Logos Consult på Rørmosevej 7, 3450 Allerød. (Ikke flere ledige pladser i Allerød)

 

Du tilmelder dig her:

Deltagelse er gratis.
Du får en e-mail bekræftelse, når du har tilmeldt dig.

Påkrævet
Påkrævet
Påkrævet
Påkrævet
Påkrævet
Ja tak
Nej tak
Abonnerer allerede
Påkrævet Værktøjstip