background-image
  • OVERBLIK
  • STYRING
  • VIDEN
Kontakt os her

Dynamics NAV 2013 R2

Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 bygger videre på Dynamics NAV 2013 versionen og rummer nu flere forbedringer til dig som bruger.

Dine fordele med Microsoft Dynamics NAV 2013 R2

Få mere viden om NAV 2013 R2

Udfyld felterne og få gratis factsheet

Din email*

Navn*

Stilling

Virksomhed*

Telefon

Vi bruger ERP system:

Antal brugere

* = Skal udfyldes


Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 blev frigivet af Microsoft den 6. oktober 2013, og bygger videre på Dynamics NAV 2013.

Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 rummer flere forbedringer til fordel for dig. Bl.a.:

  • Rollecenter og brugerflade er generelt blevet forbedret og optimeret
  • Bedre integration med Office 365
  • Flere muligheder med pengestrømsstyring
  • Nu kan du importere løndata – og slipper for selv at taste
  • Bankkontoafstemning – nu elektronisk
  • KPI’er baseret på kontoskemaer
  • Opret tilbagevendende salgsfaktura – og spar tid
  • Indkommende dokumenter kan registreres og arkiveres
  • Understøtter EU’s nye betalingsformat SEPA

Flere muligheder inden for økonomi

Forbedrede værktøjer til pengestrømsstyring vil hjælpe dig til bedre risikohåndtering og større fokus på at skabe vækst.

Det er nu også muligt at få elektronisk bankkontoafstemning mellem bank og Dynamics NAV.

Nu kan du importere løndata. I stedet for at taste data ind fra fx Bluegarden eller lign. kan du automatisk indlæse en fil fra dit lønsystem til Dynamics NAV 2013 R2.

Du kan selv bygge KPI’er (Key Performance Indicators) baseret på kontoskemaer, hvis du ønsker en nærmere økonomisk analyse. Disse kan ses og deles via en web-browser eller Excel.

NAV 2013 R2 understøtter SEPA

Dynamics NAV 2013 R2 understøtter EU’s nye betalingsformat SEPA (Single Euro Payment Area). Med dine kunders samtykke kan du indhente betalinger direkte fra kundernes bankkonto efter SEPA standarden for “direct debit”. Du kan også vælge at betale dine leverandører efter SEPA standarden for “credit transfer” via banken.

Tilbagevendende salgsfaktura kan spare tid

Nu kan du oprette tilbagevendende salgsfaktura. Det er rigtig smart for virksomheder, der fx har kontingentkunder. Du kan masseoprette, -bogføre og -fakturere. Det er smart, nemt og kan spare dig for tid.

Du kan arkivere forretningsaftaler m.m.

Nu kan indkommende dokumenter registreres og arkiveres. Du kan tildele et dokument til et bilag eller konvertere teksten til finanslinjer. Det er en stor hjælp, hvis du fx har forretningsaftaler, som ikke allerede ligger i dit Dynamics NAV program. Det kan være dokumenter, du har fået som vedhæftede filer i mails eller papirer, du har scannet ind.

Optimeret til skyen

Dynamics NAV 2013 R2 er tilgængelig i Microsoft Office 365 og kan leveres via Microsofts skyplatform; Microsoft Azure. Du kan vælge den løsning, der passer bedst til netop din virksomhed – hvad enten det er implementering i virksomheden, hos en hosting-partner eller på Microsoft Azure.

Markant forbedret brugervenlighed

Markant forbedret brugervenlighed på tværs at både PC- og webklient gør Microsoft Dynamics NAV endnu nemmere at bruge og implementere – også fra mobile enheder.

Med en enkelt log-in har du adgang til både Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 og Microsoft Office 365. Det gør det lettere at anvende dine forretningsdata og øger din produktivitet.

Med den nye web-klient får du en ensartet og lettilgængelig brugerflade på tværs af de værktøjer, du anvender.

Kontakt os

Vil du høre mere om Microsoft Dynamics NAV 2013 R2, og hvordan den kan gavne din virksomhed? Du er velkommen til at kontakte os på telefon 75 85 73 99 eller box@logosconsult.dk – vi er her for at hjælpe dig.

Få rådgivning om Dynamics NAV 2013 R2 - kontakt os her
Tips & Tricks til Dynamics NAV