background-image
  • OVERBLIK
  • STYRING
  • VIDEN
Kontakt os her

Tjeklisten til projektstyring

Her er top 9 tjeklisten

Arbejder du med projektstyring?

Måske leverer du komplekse IT løsninger, stålkonstruktioner, materiel, montage eller noget helt, helt andet.

Microsoft Dynamics NAV (Navision) er et fleksibelt ERP program til at håndtere de ting, du arbejder med.

Bruger du de her funktioner?

Her er blot et udpluk af nogle af de ting, du kan bruge Microsoft Dynamics NAV programmet til.

1. Ugesedler

Er indtastning af ugesedler en tidskrævende flaskehals?

Dynamics NAV sparer kostbar tid til indtastning af forbrug af varer og ressourcer på projekter.

2. Aktuelt forbrug

Du kan se det aktuelle forbrug af varer, underleverandørarbejde og omkostninger på dit projekt, så snart købet er bogført.

I Dynamics NAV sker bogføring af indkøb på projektet samtidigt med finansregnskabet.

3. Værktøjer til forkalkulation og tilbudsgivning

I Dynamics NAV kan du bruge skabelonkalkuler eller faktisk forbrug på gennemførte sager som grundlag for forkalkulation af projekter.

 

Inspirationsmøde: Vil du se hvordan projektstyring i Dynamics NAV fungerer? - Klik her

4. Faseinddeling af projekt

Faseinddeling af projekt, så både forkalkulation, forbrug og indtægter kan adskilles i de enkelte faser.

Kan du lægge faste priser og rabatter på dine projekter, så du fakturerer kunden som aftalt?

Kan du registrere forbrug af underleverandørarbejde og skaffevarer med automatisk avancetillæg?

Dynamics NAV kan spare dig for mange ærgerlige fejlfaktureringer.

5. Fastprisopgaver

Du kan styre fastprisopgaver, så de faktureres til rette tid.

Med Dynamics NAV får du det fulde overblik over projektets økonomi i ét skærmbillede – uanset om du arbejder til fast eller variabel pris.

6. Ekstraarbejder

Får du betaling for alle dine ekstraarbejder?

Med Dynamics NAV kan du nemt følge ændringer i budget og projektgrundlag og sikre dig, at ekstraarbejder bliver faktureret.

7. Efterkalkulationer

I Dynamics NAV kan du når som helst udskrive en detaljeret sammenligning mellem forventet og faktisk forbrug – helt ned på et enkelt varenummer eller en bestemt ressource.

8. Indkøb

Du kan spare oceaner af tid ved indkøb af både råvarer og omkostningsvarer.

Købsrekvisitioner og købsordrer sparer tid ved bestilling, varemodtagelse, godkendelse og ved fakturering.

Fakturascanning kan arkivere originalbilagene elektronisk og automatisere en stor del af bogføringen yderligere.

9. Igangværende arbejder

Forskydninger i værdien har stor betydning for det dækningsbidrag, du kan læse i dit regnskab.

Med Dynamics NAV kender du værdi af igangværende arbejde lige nøjagtig, når du har brug for det. Du kan vælge mellem hele fem beregningsmetoder.

Det handler om at få fuldt udbytte af sit Microsoft Dynamics NAV program

Programmet skal være værktøjet til at effektivisere og optimere forretningsprocesser i virksomheden. Dynamics NAV understøtter nemlig flere hundrede almindeligt brugte forretningsprocesser – og vi ved, hvordan det kan gøres mest effektivt.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål om projektstyring i Dynamics NAV. Kontakt os på telefon 75 85 73 99 eller skriv til os her

Inspirationsmøde: Vil du se hvordan projektstyring i Dynamics NAV fungerer? - Klik her
Tips & Tricks til Dynamics NAV